تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال لیورپول با پیروزی برابر تیم وستهام یونایتد به مقام قهرمانی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های انگلیس دست یافت. دیدار پایانی یکصد و بیست و پنجمین دوره جام حذفی انگلیس عصرشنبه در ورزشگاه ملنیوم شهر کاردیف برگزار ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لیورپول، قهرمان جام حذفی باشگاه‌های انگلیس


تیم فوتبال لیورپول با پیروزی برابر تیم وستهام یونایتد به مقام قهرمانی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های انگلیس دست یافت.

دیدار پایانی یکصد و بیست و پنجمین دوره جام حذفی انگلیس عصرشنبه در ورزشگاه ملنیوم شهر کاردیف برگزار شد که با برتری تیم لیورپول در ضربات پنالتی به پایان رسید.

این دیدار در وقت معمول و دو وقت اضافه با نتیجه سه بر سه به پایان رسید و تعیین قهرمان این دوره از جام حذفی به ضربات پنالتی کشیده شد.

پیش از ضربات پنالتی، تیم وستهام توسط جیمی کاراگر (بازیکن لیورپول)در دقیقه 20 ،دیان اشتون در دقیقه 28 و پائول کانچسکی در دقیقه 64 به گل رسید و تیم لیورپول نیز در دقیقه 31 به وسیله جبرئیل سیسه و دقایق 54 و 90+1 توسط استیون جرارد صاحب گل شد.

در ضربات پنالتی‌، تیم لیورپول سه بر یک بر حریف چیره شد و این دیدار درنهایت با احتساب ضربات پنالتی با نتیجه 6 بر 4 به سود لیورپول به پایان رسید.