تبیان، دستیار زندگی
«بچه‌های هور» آخرین مراحل ساخت موسیقی را به دست كارن همایونفر پشت سر می‌گذارد. عبدالله باكیده با اعلام این خبر اظهار كرد: پس از اتمام این مرحله، «بچه‌های هور» برای تدوین نهایی به حسین غضنفری سپرده می‌شود. داستان این سریال ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«بچه‌های هور» آخرین مراحل ساخت موسیقی را می‌گذراند


«بچه‌های هور» آخرین مراحل ساخت موسیقی را به دست كارن همایونفر پشت سر می‌گذارد.

عبدالله باكیده با اعلام این خبر اظهار كرد: پس از اتمام این مرحله، «بچه‌های هور» برای تدوین نهایی به حسین غضنفری سپرده می‌شود.

داستان این سریال به قلم عبدالله باكیده و عبدالرسول گلبن در سال 1359 اتفاق می‌افتد و طی آن هاشم كه با قایقش مشغول جابه جایی مسافر است با مردی به نام خالد مواجه می‌شود كه قاتل پدرش است. همه نگران خالد هستند؛ او به دلیل تعهدی كه دارد قرار است پس از ازدواج خواهرش با برادر مقتول، دهكده را ترك كند و قرار است تا روز عروسی گلوله‌ای شلیك نشود. اما عروسی با آغاز جنگ ایران و عراق همزمان می شود، بنابراین در این روز هزاران گلوله شلیك می‌شود...

داوود رشیدی، حمیرا ریاضی، افسون اشاره، مینا نوروزی، مریم صباغیان، فریده دریامج، و حامد كلاهداری بازیگرانی هستند كه در مجموعه‌ی «بچه‌های هور» نقش آفرینی كرده‌اند.

تهیه كننده‌ی این سریال 13 قسمتی محمدرضا تخت كشیان است و در مركز سیما فیلم برای پخش در یكی از شبكه‌های سراسری ساخته می‌شود.

لینک:

سینما