تبیان، دستیار زندگی
همزمان با شروع موج جدید گرمای تابستان و در آغاز دومین ماه از گرمترین فصل سال، ویژه نامه الکترونیکی «سلامت در تابستان» بر روی سایت اطلاع رسانی تبیان منتشر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سلامت در تابستان با تبیان

ویژه نامه سلامت در تابستان

همزمان با شروع موج جدید گرمای تابستان و در آغاز دومین ماه از گرمترین فصل سال، ویژه نامه الکترونیکی «سلامت در تابستان» بر روی سایت اطلاع رسانی تبیان منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی، بخش سلامت موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان در آغاز دومین ماه از گرمترین فصل سال، با انتشار ویژه نامه «سلامت در تابستان» به بیان مسائل بهداشتی برای حفظ سلامت در این فصل پرداخت.

این ویژه نامه توسط بخش سلامت و در محیط فلش طراحی شده و حاوی مطالبی همچون «8 مشکل سلامتی که در تابستان شایع‌اند، تابستان و مسائل مربوط به آن، چگونه بر گرمای تابستان غلبه کنیم؟، راه‌هایی برای فرار از گرما، 26 نکته بهداشتی در سفر تابستانی، توصیه‌های سنتی برای مقابله با گرمازدگی، جلوگیری از سنگ کلیه در تابستان، بیماری‌های روده‌ای در تابستان، شیوع اسهال عفونی در فصل گرما ، چه خطراتی چشم‌ها را در تابستان تهدید می‌کند؟، سرطان پوست در اثر نور آفتاب، انواع سرطان پوست کدام‌ند؟، چگونه خطر سرطان پوست را کم کنیم؟ ، برنزه کردن پوست در بارداری خطری ندارد؟، خطرات و بیماری‌های ناشی از شنا،» می باشد.

گفتنی است طراحی و گرافیک این ویژه نامه نیز بر عهده سمیه ظهرابی بوده است.

تنظیم: هومن بهلولی