تبیان، دستیار زندگی
سازمان خصوصی سازی قیمت اولیه پیشنهادی خود برای واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تهران را به ترتیب 45 و 42 میلیارد تومان اعلام كرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرخابی ها چقدر می ارزند؟


سازمان خصوصی سازی قیمت اولیه پیشنهادی خود برای واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تهران را به ترتیب 45 و 42 میلیارد تومان اعلام كرد.


معاون سازمان خصوصی سازی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با بیان این كه قیمت پیشنهادی این سازمان باید در هیات عالی واگذاری به تصویب برسد، خاطر نشان كرد كه هنوز قیمت نهایی سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تهران مشخص نیست.

مهدی عقدایی گفت: پس از انتخاب وزیر ورزش و جوانان، سهام این دو باشگاه در هیات عالی واگذاری تعیین تكلیف خواهد شد.

وی گفت: با توجه به این كه اظهار نظر وزیر ورزش و جوانان در مورد واگذاری سهام دو باشگاه دولتی استقلال و پرسپولیس از اهمیت بسزایی برخوردار است، لذا تا زمان مشخص شدن وزیر نمی توان سهام این دو باشگاه را در شركت فرابورس عرضه كرد.

معاون سازمان خصوصی سازی پیش بینی كرد سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا پایان شهریور ماه امسال واگذار شود.

وی در باره نحوه ارزشگذاری سهام این دو باشگاه گفت: یك شركت برند بین المللی سهام این دو باشگاه را ارزشگذاری كرده است.

مهدی عقدایی گفت: پس از انتخاب وزیر ورزش و جوانان، سهام این دو باشگاه در هیات عالی واگذاری تعیین تكلیف خواهد شد

عقدایی در خصوص دلایل پایین بودن سهام باشگاه استقلال اظهار داشت: هنوز مشخص نیست كه سهام كدام باشگاه با قیمت بیشتری به فروش می رسد.

معاون سازمان خصوصی سازی تصریح كرد احتمال دارد رقابت خریداران در روز عرضه باعث شود تا سهام باشگاه استقلال بیشتر از سهام باشگاه پرسپولیس به فروش برسد.

تنظیم برای تبیان: حشمت بهادری

بخش ورزشی تبیان


منبع: ایرنا