تبیان، دستیار زندگی
فیلمبرداری سریال کوتاه چهار ساعته «یک کیسه استخوان» براساس رمانی نوشته استفن کینگ با بازی پیرس برازنان ماه آینده آغاز می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«یک کیسه استخوان» برای جیمز باند


فیلمبرداری سریال کوتاه چهار ساعته «یک کیسه استخوان» براساس رمانی نوشته استفن کینگ با بازی پیرس برازنان ماه آینده آغاز می‌شود.


«یک کیسه استخوان» برای جیمز باند

رمان کینگ یکی از کتاب‌های پرفروش‌ در فهرست روزنامه نیویورک تایمز بود و قرار است اواخر سال 2011 در دو شب متوالی روی آنتن شبکه A&E برود. این سریال کوتاه را میک گریس کارگردانی می‌کند و فیلمنامه آن را مت وِن نوشته است. گریس کارگردان دو فیلم ترسناک «کریترز 2» و «خوابگرد» است که سریال «تلالو» را نیز براساس رمانی از کینگ کارگردانی کرده است. ون نیز چند سالی می‌شود در ژانر وحشت تجربه کسب می‌کند، او نویسنده فیلمنامه یکی از قسمت‌های سریال «سلاطین وحشت» و فیلمنامه «سوت ممتد 2» و «آینه‌ها 2» است.

همبازی برازانان در «یک کیسه استخوان» آنابث گیش است. او بازیگر دو سریال «دروغ‌های زیبای کوچک» و «فلش فوروارد» است. برازانان که با بازی در مجموعه فیلم‌های جیمز باند مثل «فردا هرگز نمی‌میرد» و «روزی دیگر بمیر» شهرت دارد در این سریال نقش رمان‌نویسی به نام مایک نونان را بازی می‌کند که نمی‌تواند از سوگ همسرش بیرون بیاید. یکی از دلایل این مسئله مرگ ناگهانی همسرش است.

برازانان که با بازی در مجموعه فیلم‌های جیمز باند مثل «فردا هرگز نمی‌میرد» و «روزی دیگر بمیر» شهرت دارد در این سریال نقش رمان‌نویسی به نام مایک نونان را بازی می‌کند که نمی‌تواند از سوگ همسرش بیرون بیاید. یکی از دلایل این مسئله مرگ ناگهانی همسرش است.

او برای تمدد اعصاب به خانه کنار دریاچه خود می‌رود که زمانی با همسرش در آن زندگی می‌کرد، اما خیلی زود متوجه می‌شود این سفر برخلاف انتظارش سرشار از تنش است. او با اهالی منطقه بر سر مالکیت خانه درگیر می‌شود و از طرفی کابوس‌هایی با حضور همسرش او را رها نمی‌کنند. «چشم طلایی» و «دنیا کافی نیست» دو فیلم دیگر جیمز باندی برازنان هستند، «خیاط پاناما»، «نویسنده پشت پرده»، «ماجرای تامس کراون»، «مریخ حمله می‌کند» و «خانم دابت‌فایر» از دیگر فیلم‌های او هستند.

نام دیگر بازیگران به زودی اعلام می‌شود، محل فیلمبرداری نووا اسکاتیا در کانادا است. این سریال را کمپانی سونی تهیه و تولید می‌کند.

بخش سینما و تلویزیون تبیان


منبع:خبرآنلاین