تبیان، دستیار زندگی
روز جمعه دهمین روز از نمایشگاه کتاب بود. شلوغی به حدی بود که بازدید کنندگان برای ورود به سالن باید به مدت 2 الی 3 منتظر می ماندند تا بتوانند وارد سالن میلاد شوند. در این روز که یکی از روزهای به یاد ماندنی غرفه بود میهمانان ع...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

غرفه تبیان در حد انفجار با علی دایی


روز جمعه دهمین روز از نمایشگاه کتاب بود. شلوغی به حدی بود که بازدید کنندگان برای ورود به سالن باید به مدت 2 الی 3 منتظر می ماندند تا بتوانند وارد سالن میلاد شوند.

در این روز که یکی از روزهای به یاد ماندنی غرفه بود میهمانان عزیزی همچون حجت الاسلام و المسلمین دکتر خاموشی ریاست محترم سازمان تبلیغات ، دکتر علیرضا طالب پور مدیرعامل موسسه تبیان ، مهندس حسینی معاونت اداری مالی سازمان تبلیغات و آقای علی دایی کاپیتان ارزنده کشورمان را پذیرا بودیم. که نه تنها برای ما بلکه برای بازدیدکنندگان و سایر غرفه ها جالب بود.

نکته دیگر ادامه تشکرها و قدردانی های حضوری کاربران سایت بود که هر کدام به نوعی (در این چند روز با گل و شیرینی) ما را شرمنده کردند . آقای حامد ملکی کاربر جوان تبیان با یک جعبه شیرینی در غرفه تبیان حضور یافت و با تقدیر از مدیران تبیان ، این موسسه و سایت را جزو بهترین های ایران در نوع خود معرفی کرد و از زحمات دست اندرکاران سایت تبیان تشکر نمود. زیادی از خودمان تعریف نکنیم، بهتر است به یکسری از انتقادها و خواسته های کاربران که بیشتر مربوط به افزایش کیفیت محتوایی سایت، خرابی ایمیل ها و چت، کمرنگ شدن فعالیت انجمن های تخصصی، نواقصی در عضویت و عدم تبلیغ کافی تبیان است اشاره کنیم.

کارکنان بخش مالتی مدیا هم روز بسیار شلوغی را گذراندند به شکلی که گاهی با کمبود سی دی مواجه می شدند. البته کار همکاران مان در مالتی مدیا بعضی اوقات سخت تر هم می شد. چرا که می بایستی هم ویژه گی های محصولات را توضیح می دادند و هم می فروختند. پس در همین جا ضمن گفتن خدا قوت به آنها با ذکر نام این عزیزان از آنها تشکر می کنیم ( آقایان : خطیبی، اجاقی، جلمبادانی، افتخاری ، شهریاری و خانم همت ).

میهمانان :

همانطور که در بالا اشاره کردیم روز جمعه مهمانان عزیزی داشتیم . ابتدا بنا به دعوت روابط عمومی تبیان و بنا به خواسته های مکرر شما در چند روز گذشته مبنی بر دعوت چهره ها طبق هماهنگی های قبلی با کاپیتان دایی از وی دعوت کردیم تا دقایقی مهمان ما باشد اما هرگز فکر نمی کردیم حضور دایی در نمایشگاه آنقدر که دیدیم دشوار و پر حادثه باشد.کارکنان حراست نمایشگاه و وزارت ارشاد از بدو ورود وی دایی را همراهی می کردند تا موقعی که کاپیتان بنا به قول خود به غرفه های خبر ورزشی در سالن یک و روزنامه های پیروزی ، البرز ورزشی ، گل و جهان فوتبال در سالن مطبوعات رفت و آنجا بود که سیل عظیم دوستداران تیم ملی و دایی سالن مطبوعات را لحظاتی در ازدحام و شلوغی غیرقابل کنترلی فرو بردند. کاپیتان محبوب کشورمان از داخل غرفه ها به غرفه های دیگر می رفت و امکان بیرون آمدن او نبود. نکته جالب آشتی کنان کاپیتان دایی با روزنامه البرز ورزشی بود که با حضور در آن غرفه و گرفتن عکس یادگاری با احمدپور مدیر مسئول البرز به شایعات خاتمه داد.

مسئولین حراست و نیروی انتظامی شرایط ویژه ای را احساس می کردند و خواستار این بودند که تا قبل از بروز حادثه و اتفاق ناگواری دایی نمایشگاه را ترک نماید اما لطف و وعده علی دایی به تبیان باعث شد علیرغم شرایطی سخت و قبل از ترک نمایشگاه دقایقی در غرفه تبیان حضور یابد. در حالی که مسئولین سالن میلاد از حضور علی دایی در سالن میلاد احساس نگرانی می کردند، ماموران حراست که در کنار دایی حضور داشتند بنا به اصرار خود علی، وی را به سختی وارد غرفه تبیان کردند.حضور دایی در غرفه تبیان باعث هجوم افراد بسیاری به سمت غرفه تبیان شد به نحوی که خساراتی هم به غرفه وارد گردید و مسئولین سالن میلاد مجبور شدند دقایقی درهای سالن را بستند. حضور دایی در غرفه به علت ازدحام بسیار زیاد مشتاقان کم بود و فرصت و امکان مصاحبه با وی مهیا نشد و دایی مجبور شد تنها به بازدید همین چند غرفه بسنده نماید و نمایشگاه را ترک کند. وی در پایان قول داد در اولین فرصت که احتمالا بعد از جام جهانی است در موسسه تبیان حضور یابد.

از دیگر مهمانان جمعه حضور جناب آقای دکتر خاموشی ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی به همراه آقای حسینی معاونت محترم اداری مالی بود.

دکتر خاموشی با توضیحات بابایی مدیر روابط عمومی و خطیبی مدیر فروش، از آخرین روند و وضعیت غرفه تبیان در نمایشگاه مطلع شد. دکتر خاموشی خواستار توجه بیشتر تبیان و کاربران به استان ها شد. ایشان همچنین از بخش جدید پورتال (درگاه فرهنگی) تبیان نیز ابراز خرسندی نمود.

دیگر اینکه جناب آقای دکتر طالب پور مدیرعامل محترم موسسه و سرکار خانم غروی سردبیر سابق سایت نیز در غرفه تبیان حضور پیدا کردند و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت و برنامه های تبیان در غرفه قرار گرفتند. حضور مدیرعامل تبیان باعث شده بود تا آن دسته از عزیزانی که وی را می شناختند برای صحبت و احوال پرسی با ایشان به غرفه بیایند.

از دیگر میهمانان می توان به آقای شرف خانی معاون کل فرهنگی و ارشاد استان قم اشاره کرد.

روابط عمومی موسسه تبیان