تبیان، دستیار زندگی
مجیدی می تواند قدرت تهاجمی خط حمله ایران را دو چندان کند سرمربی آلمانی تیم فوتبال الاهلی امارات ازاینکه فرهاد مجیدی جایی در لیست برانکو ایوانکوویچ ندارد اظهار تعجب کرد. وینفرد شفر که پس از پیروزی تیمش برابر الوصل با خبرنگار...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمجید مربی الاهلی از مجیدی

مجیدی می تواند قدرت تهاجمی خط حمله ایران را دو چندان کند


سرمربی آلمانی تیم فوتبال الاهلی امارات ازاینکه فرهاد مجیدی جایی در لیست برانکو ایوانکوویچ ندارد اظهار تعجب کرد.

وینفرد شفر که پس از پیروزی تیمش برابر الوصل با خبرنگار"مهر" گفت و گو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: ما امروز به لطف درخشش فرهاد مجیدی در خط حمله به پیروزی رسیدیم و بیش از پیش به قهرمانی امیدوار شدیم.

سرمربی آلمانی تیم فوتبال الاهلی ادامه داد: از اینکه فرهاد مجیدی در لیست 25 نفره سرمربی تیم ملی ایران جایی ندارد در تعجب هستم و در عین حال تأسف می خورم که تیم ملی شما بازیکن شایسته ای مثل مجیدی را در خط حمله در اختیار ندارد. او بازیکن خطرناک و رو به جلویی است که قطعاً قدرت تهاجمی تیم ملی ایران را دو چندان خواهد کرد.

شفر ادامه داد: با این حال این را هم باید پذیرفت که فوتبال سلیقه ای است و شاید برانکو از مسائل دیگری خبر دارد که من از آن بی اطلاع هستم.

سرمربی تیم فوتبال الاهلی امارات در پایان گفت: با همه این شرایط، به برانکو توصیه می کنم مجیدی را برای مسابقات جام جهانی آلمان به تیم ملی دعوت کند.