تبیان، دستیار زندگی
اه کتاب هم با همه‌ شلوغی و تراکم جمعیت خود در سالن میلاد به پایان رسید. در این روز قسمت عضو گیری شلوغ‌تر از روزهای پیش بود. تعداد قابل توجه‌ای از کاربران و بازدیدکنندگان ابراز رضایت و خرسندی از سایت تبیان می‌کردند.نکته جالب ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور سردبیر سایت در غرفه تبیان


روز هشتم نمایشگاه کتاب هم با همه‌ شلوغی و تراکم جمعیت خود در سالن میلاد به پایان رسید.

در این روز قسمت عضو گیری شلوغ‌تر از روزهای پیش بود. تعداد قابل توجه‌ای از کاربران و بازدیدکنندگان ابراز رضایت و خرسندی از سایت تبیان می‌کردند.نکته جالب این بود که بیشتر این اعضا را دانشجویان شهرستانی تشکیل می دادند که در تهران دانشجو بودند. این دوستان همگی از تبیان به عنوان یک رسانه کمک آموزشی و یک سایت پویا یاد می‌کردند.

راستی در این چند روز به کاربران و یا مراجعه کنندگانی که عضو شده بودند و یا به نوعی محصول از تبیان خریداری می کردند ، جوائز و هدایای کوچکی به رسم یادبود از قبیل تقویم رومیزی ویژه تبیان ، موس پد یا کارت اینترنت تعلق می گرفت.

میهمانان :

از میهمانان ویژه‌ امروز حضور آقای اشعری رئیس کتابخانه‌ ملی ایران در سالن میلاد بود که به بازدید از غرفه‌ های آن سالن و مشاهده مختصری از تبیان پرداخت. شایان ذکر است مشاور فرهنگی رییس جمهور به واسطه آشنایی قبلی و علاقه به تبیان از بابت زمان کمی که در غرفه تبیان صرف کرد ، دلجویی نمود.

دیگر این که می توان به حضور سردبیر محترم سایت تبیان جناب آقای روحانی در غرفه‌ تبیان اشاره نمود که به بازدید از غرفه تبیان و سالن میلاد پرداخت.

روابط عمومی موسسه تبیان