تبیان، دستیار زندگی
رای محرومیت تیم ملی ایران گفته میشود برخی از اعضای انگلیسی پارلمان اروپا نامه ای خطاب به فیفا تهیه کرده اند و قصد دارند با ارسال آن بار دیگر فدراسیون بین المللی فوتبال را برای محروم كردن ایران از حضور در جام جهانی تحت فشار قر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دشمنان دست بردار نیستند؛

حرکت مذبوحانه انگلیسی برای محرومیت تیم ملی ایران


گفته میشود برخی از اعضای انگلیسی پارلمان اروپا نامه ای خطاب به فیفا تهیه کرده اند و قصد دارند با ارسال آن بار دیگر فدراسیون بین المللی فوتبال را برای محروم كردن ایران از حضور در جام جهانی تحت فشار قرار دهند، و از سران كشورها نیز خواسته اند از این اقدام حمایت كنند.

این عده از نمایندگان انگلیسی با استناد به سخنان دكتر احمدی نژاد رئیس جمهور ایران در خصوص رژیم صهیونیستی، به چالش كشیدن هولوكاست و نیز عدم توقف فعالیت های هسته ای، به دنبال رایزنی های متعدد برای جمع کردن امضای سران دیگر کشورهای اروپایی هستند.

كریس هیتون هریس عضو حزب محافظه كار انگلیس که پیش از این داور بوده و در حال حاضر رئیس فراكسیون ورزشی پارلمان اروپاست در این خصوص گفت : ما از این نامه حمایت می كنیم و از دولت و احزاب مخالف نیز خواسته ایم در این راه ما را حمایت كنند!

این عده حتی در نامه ی خود به فیفا پیشنهاد كرده اند بحرین را جایگزین ایران كند!!

البته پیش تر هم برخی از وابستگان به رژیم صهیونیستی در آلمان به دنبال آن بودند که با فشار بر مقامات برگزاری جام جهانی، مانع حضور ایران در این رقابت ها شوند، اما فیفا قاطعانه تاكید كرده است که به هیچ وجه مسائل سیاسی را وارد فوتبال نخواهد كرد و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران همچون 31 تیم دیگر راه یافته به جام جهانی در آلمان حاضر خواهد بود.