تبیان، دستیار زندگی
با کسب چهار مدال طلای چهار وزن دوم مسابقات بین المللی کشتی آزاد بزرگسالان جام ناطق نوری، تیم ایران عنوان قهرمانی چهاردهمین دوره این مسابقات را از آن خود کرد. به گزارش خبرنگار ورزشی "مهر" از ساری، در پایان این رقابت ها که عص...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایران قهرمان مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام ناطق نوری شد


با کسب چهار مدال طلای چهار وزن دوم مسابقات بین المللی کشتی آزاد بزرگسالان جام ناطق نوری، تیم ایران عنوان قهرمانی چهاردهمین دوره این مسابقات را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی "مهر" از ساری، در پایان این رقابت ها که عصر امروز در سالن ورزشی امام خمینی شهرستان نور برگزار شد، در وزن 60 کیلوگرم مصطفی آخوندی با غلبه بر احمد اسدیان اول شد و در وزن 74 کیلوگرم میثم مصطفی جوکار مقابل محمد پورعلی به برتری رسید و به نشان طلا دست یافت.

این گزارش حاکی است در وزن 96 کیلوگرم محمد صادق زاده، کیتی شویلی از گرجستان را برد و بر سکوی نخست ایستاد و در وزن 120 کیلوگرم نیز فردین معصومی با پیروزی برابر ناصر دلیر معین به نشان طلای این دوره از رقابت ها نائل آمد.

روز گذشته نیزعلی اصغر سلیمانی در وزن 55 کیلوگرم ، حمید محمد نژاد در وزن 66 کیلوگرم، و رضا یزدانی در 84 کیلوگرم به عناوین نخست این دوره از رقابت ها دست یافتند.

به این ترتیب در پایان چهاردهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام ناطق نوری تیم کشورمان عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد.

درچهاردهمین دوره رقابت های کشتی آزاد بین المللی جام شهید عباسعلی ناطق نوری 90 کشتی گیر از کشورهای ترکمنستان، گرجستان و جمهوری آذربایجان به همراه کشتی گیران کشورمان به مدت دو روز در شهرستان ساحلی نور استان مازندران و در مجتمع ورزشی امام خمینی نور با یکدیگر به رقابت پرداختند.