تبیان، دستیار زندگی
ایران با كسب مجموع 25 مدال ( 11 مدال طلا، 7 مدال نقره و 8 مدال برنز) به مقام نایب قهرمانی مسابقات كاراته آسیا دست یافت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درخشش کاراته در آسیا


ایران با كسب مجموع 25 مدال ( 11 مدال طلا، 7 مدال نقره و 8 مدال برنز) به مقام نایب قهرمانی مسابقات كاراته آسیا دست یافت.


کاراته

یازدهمین دوره مسابقات كاراته قهرمانی آسیا در چین در مجموع سه رده سنی جوانان، امید و بزرگسال با حضور 33 تیم برگزار شد با نایب قهرمانی ایران به پایان رسید.

تیم ملی مردان ایران با کسب 15 مدال - 9 طلا، یك نقره و 5 برنز در رده های سنی جوانان، امید و بزرگسالان به مقام قهرمانی رسید.

مسعود پرویز و علی نجفی در رده سنی جوانان، محمد شایگان، سجاد حیاتی، عماد مژده‌ای و شاهین بلالایی در رده امید و ذبیح الله پورشیب و سعید فرخی و تیم كومیته تیمی بزرگسالان مدال آوران طلایی ایران هستند.

حامد اكبری تنها مدال نقره و مهدی عافیتی، محمد حسینی، مهدی سلطانی، امیر مهدی زاده واسماعیلی مدال های برنز ایران را از آن خود كردند.

مسابقات قهرمانی کاراته آسیا از روز پنجشنبه گذشته در چین آغاز و امروز (یكشنبه) به پایان رسید.

یازدهمین دوره مسابقات كاراته قهرمانی آسیا در چین در مجموع سه رده سنی جوانان، امید و بزرگسال با حضور 33 تیم برگزار شد با نایب قهرمانی ایران به پایان رسید

در بخش بانوان هم ایران 2 مدال طلا توسط پریسا وفایی و كاتای تیمی امید، 6 مدال نقره توسط مائده نصیر پور، ذكیه رحمانی، مهتاب اسماعیلی، محدثه آقایی ، حمیده عباسعلی و كاتای تیمی و 3 مدال برنز توسط كومیته تیمی ، فائزه چیذری و زینب عزیزی كسب كرد.

كاروان كاراته ایران در دوره گدشته این رقابت ها در هنگ كنگ درهر سه رده سنی جوانان ،امید و بزرگسال قهرمان شده بود اما در این دوره در مجموع مردان قهرمان شد.

بخش ورزشی تبیان


منبع : ایسنا