تبیان، دستیار زندگی
مدیر گروه معارف شبكه الكوثر گفت: عادی‌سازی ارتباط با نامحرم، انجام منكر در محیط خانواده، زیر پا گذاشتن حیا و داشتن یك زندگی بدون هدف و خلاصه‌شده در مال و تجملات از دیگر محتواهای سریال‌های ماهواره‌ای است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

این دو روزه رو خوش باش


 مدیر گروه معارف شبكه الكوثر گفت: عادی‌سازی ارتباط با نامحرم، انجام منكر در محیط خانواده، زیر پا گذاشتن حیا و داشتن یك زندگی بدون هدف و خلاصه‌شده در مال و تجملات از دیگر محتواهای سریال‌های ماهواره‌ای است.

ماهواره

حجت‌الاسلام عبدالله رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار زنان باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: مهمترین بحثی كه در سریال‌های غربی از طریق شبكه‌های ماهواره‌ای القا می‌شود، گسترش فرهنگ غرب در كشورهای مسلمان خصوصاً ایران است.

وی افزود: در برخی از شهرهای بزرگ كشور نیز نمونه‌ای از نهادینه شدن فرهنگ غرب را می‌بینیم و این موضوع مؤید رواج بی‌حجابی است.

مدیر گروه معارف شبكه الكوثر ادامه داد: عادی‌سازی ارتباط با نامحرم، انجام منكر در محیط خانواده، زیر پا گذاشتن حیا و داشتن یك زندگی بدون هدف و خلاصه‌شده در مال و تجملات از دیگر محتواهای سریال‌های ماهواره‌ای است.

حجت‌الاسلام رضایی عنوان كرد: در حقیقت غرب قصد دارد عرفی زندگی كردن را در ایران نهادینه كند چرا كه تمدن و فرهنگ غرب این موضوع را بدون قید و شرط پذیرفته و می‌خواهد آن را در زندگی مردم دیگر كشورها نهادینه كند؛ با این اقدامات اهدافی مانند ایثار و سازندگی به منظور دستیابی به معنویت دنیوی و اخروی برای افراد، مهم نخواهد بود.

وی گفت: از بین بردن حجاب‌ها در ارتباطات و مطرح كردن الگوهای ارتباط غیرمشروع از دیگر اهداف سریال‌های ماهواره‌ای است، زایش فرم یكی دیگر از مسائلی است كه باعث شده تا مسائل غیراخلاقی در جامعه رواج پیدا كند.

از بین بردن حجاب‌ها در ارتباطات و مطرح كردن الگوهای ارتباط غیرمشروع از دیگر اهداف سریال‌های ماهواره‌ای است، زایش فرم یكی دیگر از مسائلی است كه باعث شده تا مسائل غیراخلاقی در جامعه رواج پیدا كند.

مدیر گروه معارف شبكه الكوثر تصریح كرد: برخی از شبكه‌های فارسی‌زبان ماهواره منشأ غربی دارند و هر روز یك مدل و فرم جدید ارائه می‌دهند چرا كه ذات این رسانه‌ها مطابق با آموزه‌های دینی نبوده و بیشتر خواهش و تمنای دنیایی است؛ در حقیقت این رسانه‌ها مخاطب را به عنوان ابزار و وسیله آموزش می‌دهند و با هجمه فرهنگی، یك نوع زندگی را به آنها القا می‌كند.

بخش اجتماعی تبیان


منبع: فارس