تبیان، دستیار زندگی
در طرح چتر مینایی در ایستگاه جوان و به‌صورت رایگان، به دغدغه‌های جوانان پرداخته می‌شود....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طرح چتر مینایی
طرح چتر مینایی


مشاوره رایگان ویژه جوانان در فرهنگسرای بهشت مدیر فرهنگسرای بهشت شهرداری مشهد گفت: در طرح چتر مینایی در ایستگاه جوان و به‌صورت رایگان، به دغدغه‌های جوانان پرداخته می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مرتضی مجد در گفتگویی افزود: این طرح برای تمام گروه‌های سنی و درراستای برطرف ساختن مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها تلاش می‌شود.


وی ادامه داد: ایستگاه والدین یكی دیگر از برنامه‌هایی است كه با حضور متخصصان و محققان اسلامی خانواده كه در زمینه‌های دینی، مشاوره و راهنمایی مسائل و مشكلات مبتلابه خانواده با رویكرد اسلامی برگزار می‌شود.

مجد با بیان اینكه كشف استعداد افراد نقش مهمی در آینده و ایجاد اعتماد به نفس در افراد دارد گفت: با توجه به اینكه نوجوانی سن مناسبی برای كشف این استعدادها می‌باشد در این طرح كارگاه خلاقیت با رویكرد شناسایی این استعداد برگزار می‌شود.

وی عنوان كرد: از دیگر برنامه‌هایی كه در این طرح اجرا می‌شود كلاس‌های آموزشی برای كودكان نوجوانان و بزگسالان مانند سفال، آموزش قرآن و خء امداد نجات، پویانمایی می‌باشد.

مدیر فرهنگسرای بهشت شهرداری مشهد خاطر نشان كرد: علاقمندان می‌توانند در طول تابستان با مراجعه به فرهنگسرای بهشت در كلاس‌های متنوعی كه برای پركردن اوقات فراغت خانواده‌ها برنامه‌ریزی شده است ثبت نام نمایند.


منبع: پایگاه اطلاع رسانی مشهد

بخش حریم رضوی