تبیان، دستیار زندگی
هیچ مذاكره‌ای با تیم‌های داخلی نداشته‌ام سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران تاكید كرد كه برای ماندنش در استقلال باید مشكلات كنونی حل شود. قلعه نوعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار كرد: ابتدا یك سر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه نوعی : هفته آینده تصمیم می گیرم

هیچ مذاكره‌ای با تیم‌های داخلی نداشته‌ام


سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران تاكید كرد كه برای ماندنش در استقلال باید مشكلات كنونی حل شود.

قلعه نوعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار كرد: ابتدا یك سری مسایل است كه باید حل شود، پس از حل این مشكلات در خصوص ماندن یا رفتن تصمیم خواهم گرفت.

وی بدون اشاره به مشكلات مورد نظرش تاكید كرد: نمی‌توانم تصمیم نهایی‌ام را اعلام كنم. قطعاً با حل مشكلات موجود تا هفته‌ی آینده همه چیز در این خصوص روشن خواهد شد.

قلعه نوعی افزود: بحثی از سوی باشگاه استقلال یا وزارت رفاه برای رفتن یا ماندنم مطرح نبوده است. باید دید چه كاری می‌توان انجام داد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با رد شایعه‌ی مذاكره با سایر باشگاه‌ها تصریح كرد: تاكنون با هیچ تیم داخلی مذاكره‌ای نداشته‌ام.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی سه ساله‌ی تیم استقلال كه منجر به كسب عنوان قهرمانی لیگ برتر شد، گفت: بالاترین و بزرگ‌ترین افتخار این بود كه برای اولین بار با برنامه‌ریزی و حساب شده برای كسب قهرمانی تلاش كردیم. از این جهت خوشحالم كه گروه كاری ما رتبه اول را در این خصوص به دست آورد.

قلعه نوعی تصریح كرد: برنامه‌ریزی سه ساله یك نقطه قوت بود. البته نقص‌هایی هم داشت. اما تجربه‌ی گرانبهایی بود كه باید از آن الگو گرفت.

سرمربی تیم استقلال تهران هم‌چنین با اشاره به رنج‌های سه سال گذشته استقلال كه مانع كسب قهرمانی شد،‌ اظهار كرد: مشكل اصلی كه باعث شد استقلال نتواند در دو دوره ‌قبل قهرمان شود، بیشتر مسایل مالی و تغییر و تحولات خواسته یا ناخواسته‌ای بود كه مشكلات زیادی را ایجاد می‌كرد.

وی بار دیگر با حماسه خواندن اول اردیبهشت 85 و حضور پرشور هواداران استقلال در استادیوم آزادی، ابراز امیدواری كرد كه با برنامه‌ریزی صحیح، استفاده از این پتانسیل‌ها هدفمند شود.