تبیان، دستیار زندگی
بایرن میزبان دورتموند، كریمى در فهرست ذخیره ها ایران ورزشى- هفته پایانى رقابت هاى فوتبال قهرمانى باشگاه هاى آلمان امشب با انجام 9 بازى به طور همزمان برگزار مى شود. بایرن مونیخ كه هفته پیش قهرمانى اش در بوندس لیگا مسجل شد، می...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آخرین خبرها از لژیونرهای فوتبال در اروپا


بایرن میزبان دورتموند، كریمى در فهرست ذخیره ها

ایران ورزشى- هفته پایانى رقابت هاى فوتبال قهرمانى باشگاه هاى آلمان امشب با انجام 9 بازى به طور همزمان برگزار مى شود. بایرن مونیخ كه هفته پیش قهرمانى اش در بوندس لیگا مسجل شد، میزبان بوروسیادورتموند است. على كریمى هافبك ایرانى بایرن كه چند هفته اى است تمرینات سبك خود را آغاز كرده پریروز در دیدارى دوستانه با یكى از تیم هاى آماتور مونیخ، 90 دقیقه كامل در تركیب بایرن قرار گرفت اما در نهایت تیم قهرمان بوندس لیگا بازى را یك-صفر به حریف واگذار كرد. على كریمى در مورد آخرین وضعیتش مى گوید: «هنوز به طور صد در صد فشار تمرینات را تحمل نكرده ام اما این آمادگى را دارم كه پا به پاى سایر بازیكنان تحمل كنم. هدف اصلى من رسیدن به مرز آمادگى كامل براى حضور در مسابقات جام جهانى است كه در این راه تلاش مى كنم با پشت سر گذاشتن مصدومیت، به طور كامل خود را به بهترین شرایط برسانم.» به نوشته كیكر، نام على كریمى در فهرست ذخیره هاى این تیم در بازى امشب دیده مى شود. همچنین كریمى روز دوشنبه به ایران بازخواهد گشت تا خود را آماده حضور در تمرینات تیم ملى كند.

هامبورگ با مهدوى كیا یك قدم تا نایب قهرمانى

هامبورگ تیم 68 امتیازى بوندس لیگا امشب میزبان وردربرمن است. وردربرمن با 67 امتیاز تیم سوم جدول است و تساوى یا پیروزى هامبورگ نایب قهرمانى را براى یاران مهدوى كیا به ارمغان مى آورد. مهدوى كیا در این بازى هم مطابق نظر توماس دال، سرمربى این تیم همچنان در قالب مدافع راست هامبورگ به میدان مى رود. مهدى بیست و هشتمین بازى فصل جارى اش را امشب انجام مى دهد و بعد از بازى هم به ایران بازمى گردد.

هانوفر بدون هاشمیان با لوركوزن مصاف مى دهد

هانوفر تیم وحید هاشمیان میزبان بایرلوركوزن است اما وحید در هفته پایانى بوندس لیگا هم بخت حضور در میدان و بازى را ندارد. هفته نامه كیكر نیز نام هاشمیان را به عنوان بازیكن مصدوم تیم براى انجام بازى با بایرلوركوزن معرفى كرد. خط حمله هانوفر امشب بدون هاشمیان از اشتاینر و برداریچ تشكیل مى شود.

كایزرسلاترن در آستانه سقوط به اوبرلیگا

در دیگر دیدار بوندس لیگا، كایزرسلاترن میهمان وولفسبورگ است. این بازى تكلیف سومین تیم سقوط كننده به لیگ دسته دوم آلمان را روشن مى كند زیرا كایزرسلاترن با 32 امتیاز در مكان شانزدهم و وولسفبورگ با 33 امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار دارند. اما فریدون زندى كه همچنان دچار آسیب دیدگى است، نمى تواند هم تیمى هایش را در این دیدار همراهى كند. شیاطین سرخ فوتبال آلمان، براى ماندن در بوندس لیگاى یك، نیاز مبرم به هر 3 امتیاز بازى دارند.

یاران پاشازاده میزبان سالزبورگ

تیم فوتبال آدمیرا واكر مولدینگ كه مهدى پاشازاده را در اختیار دارد، در دیدارهاى هفته سى و ششم (پایانى) بوندس لیگاى اتریش میزبان تیم سالزبورگ است.

به نقل سایت ورزش اتریش، آدمیرا براى این منظور رأس ساعت 18 امروز میزبان زالسبورگ است.

برنامه هفته پایانى لیگ اتریش به این شرح است:

آدمیراواكر مولدینگ- سالزبورگ

پاشینگ- آستریاوین

واكر تیرول- گراتس آك

اشتورم گراتس- ماترزبورگ

راپیدوین- اف ث رید