تبیان، دستیار زندگی
جوانی كه روح‌الله داداشی را از پا درآورده است در اولین اعترافات خود مدعی شد نه خود او و نه همراهانش نمی‌دانستند فردی كه با وی درگیر شده‌اند قوی‌ترین مرد ایران است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعترافات قاتل داداشی


جوانی كه روح‌الله داداشی را از پا درآورده است در اولین اعترافات خود مدعی شد نه خود او و نه همراهانش نمی‌دانستند فردی كه با وی درگیر شده‌اند قوی‌ترین مرد ایران است.


قاتلان روح الله داداشی

علیرضا 19 ساله در بازجویی های مقدماتی ابتدا منکر قتل شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: شب حادثه همراه دو تن از دوستان از یک مهمانی در شاهین ویلا راهی حسین آباد بودیم که در 45 متری گلشهر پشت چراغ قرمز با راننده تنومند یک خودروی هیوندا آزرا به خاطر بوق زدن درگیری لفظی پیدا کردیم.

وی افزود: بین‌مان درگیری لفظی پیش آمد. وقتی چراغ سبز شد شروع به حركت كرد ولی ما كه از برخورد وی ناراحت شده بودیم او را تعقیب كرده و در خیابان پونه كه مكانی نسبتا خلوت بود جلوی او پیچیدیم. وقتی وی پیاده شد و من جثه او را دیدم آنقدر ترسیدم كه بی‌اختیار دستم به چاقو رفت. آنقدر از هیكل وی ترسیده بودم كه بی‌اختیار چند ضربه چاقو به او زدم.

وقتی روی زمین افتاد و دیدم خون زیادی از گلوی وی در حال ریختن است و مردم نیز با خبر شده‌اند کاملا وحشت زده بلافاصله آنجا را ترك كرد. بعد از این جنایت بود كه تازه فهمیدیم كسی كه او را با چاقو زده‌ام روح الله داداشی قوی‌ترین مرد ایران است.

می دانستی مقتول قوی ترین مرد ایران است؟

نه تازه زمان دستگیری از موضوع بی خبر بودم. حتی تصور نمی کردم او مرده باشد.

همیشه چاقو همراه داری؟

بله. بعضی مواقع همراهم است.شب حادثه هم با دیدن مقتول وحشت کردم چرا که اگر او را با چاقو نمی زدم مقتول کتکم می زد.

مرحوم داداشی به گفته تمامی دوستان فردی کاملا آرام بود پس چرا فکر می کردی او تو را کتک بزند؟

راستش در جریان درگیری هم سعی می کرد ما را آرام کند اما در آن لحظه فکرم کار نمی کرد. حالا هم به خاطر یک اشتباه خانواده ای را عزادار کردم و خودم هم پای چوبه دار می روم!

فکر می کردی به این زودی دستگیر شوی؟

نه به همین خاطر موقع دستگیری خیلی شوکه شده بودم.

پشیمانی؟

بله به خاطر یک لحظه عصبانیت زندگی خودم و مرحوم داداشی را تباه کردم.

مطالب مرتبط:

کلیپی ماندگار از روح الله داداشی

در انتظار قصاص قاتلان داداشی

هیچ کس در امان نیست

جزئیاتی ازقتل قویترین مرد جهان

تصاویری از روح الله داداشی

بخش ورزشی تبیان


منبع: گل