تبیان، دستیار زندگی
مدیر اجرایی بخش پژوهش نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از حضور 14 تیم متخصص واحد مشاوره و پاسخگویی به سؤالات دینی و قرآنی در طول برگزاری این نمایشگاه خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مزینانی خبر داد:

فعالیت 14 تیم در نمایشگاه قرآن برای پاسخگویی به سؤالات دینی

مشاوره دینی

مدیر اجرایی بخش پژوهش نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از حضور 14 تیم متخصص واحد مشاوره و پاسخگویی به سؤالات دینی و قرآنی در طول برگزاری این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، محمدجعفر مزینانی؛ مدیر اجرایی بخش پژوهش نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، گفت: یکی از قسمت های این بخش در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، قسمت نمایش آثار و پژوهش‌های قرآنی است، همچنین پیشینه‌شناسی پژوهش‌های قرآنی از دیگر قسمت های این بخش است.

مدیر اجرایی بخش پژوهش نمایشگاه قرآن یادآور شد: متخصصان مربوطه را در این بخش مستقر و این عزیزان پاسخگوی مشکلات دینی و قرآنی مراجعان هستند، همچنین واحد پژوهش‌های قرآنی چندرسانه‌ای را خواهیم داشت. در این واحد سایت‌ها و وبلاگ‌های قرآنی معرفی می‌شوند و در این بخش نرم‌افزارهای قرآنی نیز به مراجعه‌کنندگان معرفی خواهد شد.

مزینانی تصریح کرد: این بخش واحد پاسخگویی و مشاوره تخصصی نسبت به پایان‌نامه‌های قرآنی را برپا می‌کند، همچنین واحد راهنمایی و مشاوره قرآن‌پژوهی در رشته‌های مختلف نیز در این بخش داریم.

وی گفت: از دیگر واحد‌های این بخش می‌توان به واحد نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی و کرسی‌های نظریه‌پردازی و واحد پاسخگویی قرآنی بانوان اشاره کرد، همچنین واحد مشاوره و پاسخگویی در سطح عموم مردم شامل 14 تیم متخصص هستند که در مجموعه بخش پژوهش پاسخگوی مراجعان خواهند بود.

مدیر اجرایی بخش پژوهش نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن عنوان کرد: هدف از برپایی این بخش ارائه آثار پژوهشی و اطلاع‌رسانی نسبت به جدیدترین آثار قرآن‌‌پژوهی در سطح کشور است و این آثار شامل کتاب، پایان‌نامه، نرم‌افزار‌ها و سایت‌های قرآنی جدید است.

مزینانی تصریح کرد: معرفی قرآن‌پژوهان به مراجعان، پشتیبانی در بخش پژوهش و برگزاری کارگاه‌های آموزشی به منظور پژوهش و اطلاع‌رسانی در سطح عمومی از دیگر اهداف این بخش است.

تنظیم: هومن بهلولی