تبیان، دستیار زندگی
مسئولان بخش‌های مختلف نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم در حال دكورسازی غرفه‌ها و امور مربوط به آماده‌سازی بخش ویژه خویش‌اند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انجام دكورسازی غرفه‌های نمایشگاه قرآن

نمایشگاه قرآن

مسئولان بخش‌های مختلف نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم در حال دكورسازی غرفه‌ها و امور مربوط به آماده‌سازی بخش ویژه خویش‌اند._

حسین صفری، مدیر اجرایی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم،در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار كرد: با توجه به این كه چندی پیش جانمایی بخش‌ها به پایان رسید و فضای اختصاصی هر بخش به مسوولان آنها تحویل داده شد،اكنون مدیران و مسوولان هر بخش در حال انجام اقدامات لازم برای راه‌اندازی غرفه‌ها و جداسازی فضای اختصاصی‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس جدول زمان‌بندی فعالیت‌های نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم، مسوولان هر بخش تا پایان تیرماه فرصت دارند غرفه‌های خود را برای ارایه محصولات و آثار قرآنی آماده كنند.

صفری با اشاره به متراژ زیاد برخی از بخش‌ها عنوان كرد: بخش‌هایی كه به دلیل حجم وسیع فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرایی، قادر به اتمام غرفه‌آرایی خویش تا پایان تیرماه نشوند، تا چهار روز مانده به برپایی نمایشگاه قرآن كریم فرصت دارند تا تمامی امور اجرایی غرفه‌های خویش را به پایان برسانند.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم از ششم مرداد ماه تا چهارم شهریور ماه در مصلای امام خمینی(ره) برپا خواهد شد.

تنظیم: هومن بهلولی