تبیان، دستیار زندگی
اجرای این نمایش که از 22 تیرماه در تالار گوشه فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفته است تا 10 مرداد و در ساعت ۱۹، ادامه دارد. این نمایش به مدت زمان 45 دقیقه ویژه کودکان و برای مخاطب الف تا جیم طراحی شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نمایش عروسکی جزیره لانگولیو

نمایش عروسکی جزیره لانگولیو

اجرای این نمایش که از 22 تیرماه در تالار گوشه فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفته است تا 10 مرداد و در ساعت ۱۹، ادامه دارد. این نمایش به مدت زمان 45 دقیقه ویژه کودکان و برای مخاطب الف تا جیم طراحی شده است. راضیه برومند، سیامک احصایی و جواد نمکی به جای عروسک‌ها در این نمایش صحبت می‌کنند.

"جزیره لانگولیو "  زندگی پسربچه‌ ای هفت ساله را روایت می‌کند که قرار است  برای اولین بار به مدرسه برود اما از آنجا که می‌خواهد دریانورد ماجراجویی بشود و در داستان‌ها خوانده است که همه دریانوردان بی‌سواد بوده اند از مدرسه رفتن گریزان است.

کودک به خواب می رود و خود را در جزیره لانگولیو می بیند، اتفاقاتی که در این جزیره برایش رخ می دهد باعث می‌شود نظرش نسبت به مدرسه رفتن تغییر کند.

عوامل این نمایش عبارتند از نویسنده: کیومرث قنبری آذر، موسیقی: آنکیدو دارش، بازیگران سهیل ساعی، سامان کرمی، پرهام یدالهی، عروسک گردان‌ها: سعیده آجرلی،علیرضا ساوه درودی، امینه مزروعی، علی پویا قاسمی، شیرین باب السلام، آریا خیام، عروسک‌ساز: آسیه نیک فام، دستیار کارگردان: مریم جلالیان، مدیر صحنه: بهزاد اسحاقی.

بخش کودک و نوجوان تبیان


منبع:خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط:

نمایش «حسنك كجایی؟»

خبر دارم،خبر دارم 

خبر خبر

جشنواره تابستانی تهران

آغاز نمایشگاه کتاب

  بچه ها خبر

به مناسبت روز زمین پاک

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.