تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، به مناسبت نیمه‌ شعبان، سالروز میلاد باسعادت منجی عالم بشریت و مهدی موعود، حضرت حجت‌ بن الحسن العسكری عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، پیامی صادر كرد و طی آن، عید میلاد قائم‌ آل محمد(ص) را به عموم مسلمانان جهان و به ویژه ملت شر
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طی اطلاعیه‌ای

موسسه تبیان میلاد قائم آل‌محمد(عج) را به مسلمانان جهان تهنیت گفت

میلاد قائم آل‌محمد(عج)

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، به مناسبت نیمه‌ شعبان، سالروز میلاد باسعادت منجی عالم بشریت و مهدی موعود، حضرت حجت‌ بن الحسن العسكری عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، پیامی صادر كرد و طی آن، عید میلاد قائم‌ آل محمد(ص) را به عموم مسلمانان جهان و به ویژه ملت شریف ایران تبریك گفت.

به گزارش روابط‌عمومی، در این پیام آمده است:

هنگامی كه نامش را برزبانمان می‌رانیم آمیزه‌ای از احساس تعالی و شكوه در قلب‌‌هایمان می‌نشیند. نقشی كه محبت و دوستی او را پیوسته در رگانمان به دوردست‌ترین منافذ جسم و جان می‌رساند و حاصل این پیوند چیزی نیست جز فروزان‌تر شدن آتش عشق ولایت او كه به مثابه‌ی میراثی پرارج در سینه‌هایمان جاوید شده ‌است. دل‌های دوستداران او جایی است كه وسعت صد افلاك در برابرش بهایی ندارد، دل‌های ما جایی است كه قرن‌های دیرینه میزبان وجودی بزرگوار و باعظمت است؛ وجودی كه تا بوده، سرچشمه‌ی پاك مهر و لطف و عطوفت بوده است. محل حضورش مَهبط فرشتگان عالم قدس است و خاك پای او توتیای چشمشان، و چه مفاخره‌ای عظیم در میانشان برای این اقبال بلند برپاست. خشنودی او چشمه‌ی خورشید رضای الهی است همان‌گونه كه كرمش منبع لایزال جوشش فیض و كرامت است. در ازدحام حجاب‌ها و تیرگی‌ها تنها نور است كه قدرت هدایت دارد و معرفت اهل‌‌بیت روح و جان بی‌تاب هر شیعه‌ی آزاده را سرشار از معارف نورانی می‌كند. انوار جهانتاب معرفتشان انسانی را كه از سراپرده‌ی عالم قدس بر این منزل طبیعت هبوط یافته، می‌گیرد تا حجاب‌ها را از دیدگانش بزداید و در پرتوش شاهراه سعادت را از بیراهه‌های ظلمت به وی بازشناساند. او را مهدی نامیده‌اند چرا كه هدایت خلق در گرو عنایت اوست، كه شایسته‌ی آن است تا گردن‌آویز هر جان آزاده و سبكبالی گردد.

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، فرارسیدن نیمه‌شعبان، سالروز میلاد باسعادت منجی عالم بشریت و مهدی موعود، حضرت حجت‌ ابن الحسن العسكری عجل‌الله تعالی فرجه الشریف و عید میلاد قائم‌ آل محمد(ص) را به عموم مسلمانان جهان و به‌ویژه ملت مسلمان ایران تبریك و تهنیت عرض نموده و از پیشگاه خداوند تعجیل در ظهور عدالت‌گستر حضرتش را مسئلت می‌كند.

تنظیم: هومن بهلولی