تبیان، دستیار زندگی
روح الله داداشی قهرمان دو دوره رقابتهای قویترین مردان ایران و قهرمان مسابقات قویترین مردان جهان در قشم شامگاه شنبه با ضربات چاقو افراد ناشناس از پای درآمد و پس از انتقال به بیمارستان جان به جان آفرین تسلیم کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روح الله داداشی به قتل رسید


قهرمان دو دوره رقابتهای قویترین مردان ایران که سابقه حضور در مسابقات جهانی را نیز در کارنامه ورزشی اش داشت، شامگاه شنبه در درگیری با اشرار مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان درگذشت.


روح الله داداشی

روح الله داداشی قهرمان دو دوره مسابقات قوی ترین مردان ایران که سابقه حضور در چندین دوره رقابتهای قویترین مردان جهان را نیز در کارنامه ورزشی خود داشت شامگاه شنبه در منطقه غرب کرج مورد حمله افراد شرور و ناشناس قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان شهید مدنی جهانشهر کرج دار فانی را وداع گفت.

داداشی که همزمان با میلاد حضرت مهدی (ع) در آسایشگاه کهریزک حاضر شد و ساعاتی را در کنار سالمندان و کودکان معلول سپری کرد، هنگام مرگ 30 ساله بود. این قهرمان قویترین مردان ایران از ناحیه گلو و سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان به جان آفرین تقدیم کرد.

تحقیقات ماموران برای واكاوی زوایای پنهان این پرونده آغاز شد و آنان در اولین گام دریافتند كه این حادثه  در حالی رخ داد که " روح الله داداشی" قوی ترین مرد ایران شب گذشته ساعت 11 و 45 دقیقه در منطقه 45 متری گلشهر کرج در حال عبور بود که خودروی پرایدی با سه سرنشین جلوی خودروی داداشی را که هنوز علت آن مشخص نیست گرفته و ابتدا درگیری لفظی پیدا می کنند كه در این حادثه داداشی با ضربات سلاح سرد از پای در آمده و سرنشینان پراید مشكی نیز از محل حادثه متواری می‌شوند.

روح الله داداشی

نیروی انتظامی به دنبال بررسی موضوع مرگ این قهرمان ورزشی است و به محض اطلاع دقیق از جزئیات این حادثه خبرهای تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.

روح الله داداشی متولد سال 1360 بود و در دوران فعالیت ورزشی خود ۷ دوره قهرمانی کرج ، ۲ دوره قهرمانی تهران ، ۲ دوره قهرمان ایرانی  در رشته پرورش اندام و در قویترین مردان یک دوره چهارم ایران ، ۲ دوره سوم ایران یک دوره قهرمانی کشور ، ۲ دوره قویترین مردان آهنین،  یک دوره سوم جهان و یک دوره  اول جهان را در کارنامه داشت.

شاهد اصلی این ماجرا در آگاهی در حال همکاری با نیروی انتظامی برای چهره نگاری از مظنونین از این حادثه است. به محض اطلاع دقیق از عوامل این درگیری و متهمان اصلی آن اطلاعات تکمیلی از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.

گروه ورزشی تبیان این مصیبت را به خانواده روح الله داداشی، جامعه قویترین مردان ایران و ورزش کشور تسلیت گفته و برای آن مرحوم از خداوند منان بهشت برین را آرزو می کند. روحش شاد.

بخش ورزشی تبیان