تبیان، دستیار زندگی
لطفا در اولین قسمت نظرسنجی ماهواره شرکت کرده و ضمن برخورداری از 30 امتیاز، دیدگاه خود را بیان کنید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ماهواره و دیدگاه کاربران تبیان

ماهواره

باشگاه کاربران: امروز دیگر ماهواره برای هیچ کس آن غریبه‌ای که بعضیها یواشکی درباره‌اش صحبت می‌کردند نیست. هستند بسیاری که خود  گیرنده ماهواره‌ای ندارند اما بالاخره با آن آشنا هستند و اکنون بعد از گذشت سالها از ورود آن در میان ما و آشنایان و همسایگانمان، می‌توان آن را ارزیابی کرد.

بله، موضوع نظرسنجی پیش رو، «ماهواره» است و ما بر آنیم تا به جای آنکه از سوی خود درباره آن حرف زده و قضاوت کنیم، از خود شما سوال کنیم که ماهواره چیست؟ آیا تاثیری دارد؟ چه تاثیری دارد؟ و...، از شمایی که با این مساله از نزدیک رو به رو بوده‌اید و کارکرد و آثار آن را از دور و نزدیک، در اطراف خود دیده‌اید.

اکنون درباره ماهواره نگرشهای بسیار زیادی وجود دارد. برخی در آن سوی این ماجرا، قائل به مضر بودن آن، و برخی در این سو، قائل به مفید بودن آن هستند،‌ برخی نیز در میانه‌ی این دو، نظر سومی دارند. مراجع قانونی نیز نسبت به آن روی‌کردهای گوناگونی داشته‌ و گه گاه دست به سیاستهای انقباضی می‌زنند.

با این مختصر، شما را به شرکت در این نظرسنجی که قسمت اول از مجموعه نظرسنجی‌های طراحی شده در این باره است، فرامی‌خوانیم و شرکت شما را در این پیمایش ارج می‌نهیم و از برای آن 30 امتیاز تقدیم می‌‌کنیم.

لازم به ذکر است که این نظرسنجی برای اعضای تبیان فراهم شده است. بنابر این اگر عضو نیست به راحتی از این لینک عضو شوید و سپس از اینجا وارد پرسشنامه نظرسنجی گردید.

مهلت شرکت در این نظرسنجی 10 روز از 28 تیر ماه تا 6 مرداد 1390 می‌باشد.