تبیان، دستیار زندگی
دومین اردوی آمادگی تیم ملی شمشیربازی جهت آمادگی این تیم برای حضور در مسابقات آسیایی قطر از امروز درتهران آغازشد. به گزارش خبرنگار «مهر» درکرج، در این اردو که تا 21 اردیبهشت ماه ادامه دارد، 24 نفر دعوت شده به اردو آخرین تمری...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز دومین اردوی آمادگی تیم ملی شمشیربازی


دومین اردوی آمادگی تیم ملی شمشیربازی جهت آمادگی این تیم برای حضور در مسابقات آسیایی قطر از امروز درتهران آغازشد.

به گزارش خبرنگار «مهر» درکرج، در این اردو که تا 21 اردیبهشت ماه ادامه دارد، 24 نفر دعوت شده به اردو آخرین تمرینات آماده سازی خود برای حضور هرچه قدرتمندتر در مسابقات قطر پشت سر خواهند گذاشت.

شش نفر از دعوت شدگان به هر اردو، نفرات برترمسابقات انتخابی و دو نفر دیگر برترین های مسابقات جوانان هستند. اردوی یاد شده در سالن شهید کلاهدوز مجموعه ورزشی شهید شیرودی برپا شده است.

در اسلحه سابر جواد رضایی، محمد میرمحمدی، کیوان جوانشیر، حامد صیاد قنبری، محمد حسین ابراهیمی، سید حمید نجفی و احمد قاضی عسگر در اردو حضور دارند. علی یعقوبیان، سیامک فیض عسگری، حامد صداقتی، محمد رضایی، مهدی علایی، محمد پوردانا، آرش نوزاد و یحیی رحیم زاده فرجی نفرات دعوت شده به اردو در اسلحه اپه هستند.

در اسلحه فلوره نیز پیمان فخری، مجتبی عابدینی، پرویز درویشی، حمیدرضا طاهرخانی، حامد خالقی، امین قربانی، سید سهیل خاوندی و مهدی صرام به این اردو دعوت شده اند.