تبیان، دستیار زندگی
در حاشیه تمرین عصر امروز تیم ملی صورت گرفت چند تن از نمایندگان مجلس عصر امروز سرزده در محل اردوی تیم ملی فوتبال حاضر شدند و با بازیکنان و مسئولان فدراسیون فوتبال به گفتگو پرداختند.  دراین دیدار دکترمحمد خوش چهره، دکتر سید حس...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حمایت نمایندگان فراکسیون ورزش مجلس از تیم ملی فوتبال و دکتر دادکان

در حاشیه تمرین عصر امروز تیم ملی صورت گرفت


چند تن از نمایندگان مجلس عصر امروز سرزده در محل اردوی تیم ملی فوتبال حاضر شدند و با بازیکنان و مسئولان فدراسیون فوتبال به گفتگو پرداختند.

دراین دیدار دکترمحمد خوش چهره، دکتر سید حسن عباسی و امیررضا خادم به عنوان اعضای فراکسیون ورزش درمحل کمپ تیم ملی حضور یافتند و ضمن بازدید ازتمرینات ملی پوشان کشورمان دقایقی با بازیکنان به گفتگو پرداختند.

در این دیدار سید حسن عباسی نماینده مردم دلیجان در سخنانی در جمع ملی پوشان ضمن حمایت از تیم ملی و فدراسیون و دکتر دادکان گفت : تیم ملی افتخار یک ملت است و وظیفه همه است تا برای سربلندی و افتخارآفرینی فوتبال کشور در جام جهانی تیم ملی را مورد حمایت قرار دهیم و هر لحظه در جهت تقویت روحیه ملی پوشان تلاش کنیم.

وی در خصوص مسائل اخیر پیرامون تغییر مدیریت فدراسیون فوتبال تصریح کرد : در شرایط فعلی تغییرمدیریت فدراسیون فوتبال به صلاح نیست و من ازدکتر دادکان می خواهم همچنان دراین مسئولیت بماند و امیدوارم مهندس علی آبادی نیزکمک کنند تا فدراسیون فوتبال به روند روبه رشد خود ادامه دهد.

در ادامه برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ضمن تشکر وقدردانی از حضور نمایندگان مجلس در محل تمرینات تیم ملی اظهارداشت: در شرایط حساس فعلی تیم ملی بیش ازهر زمان دیگری نیاز به حمایت وتوافق جمعی دارد تا بازیکنان با انگیزه بیشتری در جام جهانی حضوریابند. تیم ملی متعلق به همه ماست وهمه وظیفه داریم برای سربلندی آن بکوشیم.

دکترخوش چهره نماینده مردم تهران نیز در سخنانی گفت: ورزش قهرمانی برای کشور از اهمیت استراتژیک برخوردار است و موفقیت تیم ملی در جام جهانی نیاز به یک عزم ملی دارد. امروز در دنیا فوتبال ازجایگاه برجسته ای برخورداراست و تمامی کشورها نگاه ویژه ای به این ورزش دارند و با زبان فوتبال خود را به دنیا معرفی می کنند.

خوش چهره تاکید کرد: بحث فوتبال و آماده سازی تیم ملی از مدت ها پیش مورد توجه مجلس قرارداشته، چرا که انتظارات جامعه از مجلس این بوده و ما در جلسات مختلفی با مسئولان فدراسیون و کادر فنی در خصوص مسائل تیم ملی به بحث و تبادل نظر پرداختیم و راهکارهای پیشنهادی خود را به فدراسیون ارائه کردیم.

در ادامه دکتر دادکان رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تشکر ازحمایت های مجلس و اعضای فراکسیون ورزش از تیم ملی، حضور و دیدار نمایندگان مجلس با ملی پوشان را عاملی مهم در بالا رفتن و تقویت روحیه بازیکنان عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد تیم ملی بتواند با بازی های درخشان در جام جهانی پاسخ حمایت های مسئولان را بدهد.

در خلال دیدار نمایندگان مجلس با بازیکنان تیم ملی جمعی ازتماشاگران برعلیه سخنان رئیس سازمان تربیت بدنی مبنی بر تغییرمدیریت فدراسیون فوتبال شعار دادند و از نمایندگان مجلس خواستند تا از ادامه حضوردادکان در فدراسیون فوتبال حمایت کنند.

قرار بود دراین دیدار حدادعادل رئیس مجلس شورای اسلامی نیز حضور یابد که به دلیل مشغله های کاری، این دیدار به زمان دیگری موکول شد. ملی پوشان کشورمان در پایان این دیدار یک تمرین سبک را برگزار کردند.