تبیان، دستیار زندگی
امروز که به حرم مطهر رضوی مشرف شدید حجاب را برای خدا رعایت کنید و حجاب واقعی را به فرزندان خود بیاموزید....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تحول مثبت در تشرف به حرم رضوی
تحول مثبت در تشرف به حرم رضوی


تشرف به حرم مطهر رضوی فرصت هرگونه تحول مثبتی است

تشرف به حرم مطهر رضوی فرصت مناسبی برای هرگونه تحول مثبت چون گرایش به حجاب است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام والمسلمین رضوی نسب، سخنران حرم مطهر رضوی در سلسله نشست‌های «حجاب در آیینه آیات و روایات» در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: دین مبین اسلام به موضوع حجاب و الگو واقع شدن مادران برای دختران در این امر واجب بسیار سفارش کرده است.


وی تشرف به حرم رضوی را فرصت مناسبی برای هرگونه تغییر مثبتی برشمرد و افزود: از امروز که به حرم مطهر رضوی مشرف شدید حجاب را برای خدا رعایت کنید و حجاب واقعی را به فرزندان خود بیاموزید.

رضوی نسب با اشاره به آیات قرآن کریم تصریح کرد: هر زنی که خود را به زینتی بیآراید و با بهترین لباس خود در بیرون از خانه ظاهر شود تا مردم او را نگاه کنند، ملائکه آسمان او را لعنت کنند.

وی اذعان داشت: برای اوقات فراغت فرزندان خود در خصوص آموزش صحیح قرائت نماز، احکام و...برنامه ریزی كنید چرا که دین ما به پدر و مادران به الگو بودن برای فرزندانشان سفارش می‌کند.

رضوی نسب با اشاره به دفاتر پاسخگویی به سوالات شرعی در حرم مطهر رضوی خاطرنشان ساخت: حال که به حرم مطهر مشرف شدیم، وجود این مراکز در حرم مطهر رضوی را باید قدر دانست و از آن‌ها باید بهره برد و هرگونه ابهامی در اذهان خودتان یا فرزندانتان هست با مراجعه به این مراکز رفع کنید.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر جهاد فی سبیل الله است، عنوان کرد: اگر با نرمی با کسی سخن بگویید و او را به کاری نیک هدایت کنید، در واقع مانند کسی هستید که در راه خدا جهاد کرده است.


منبع: پایگاه آستان قدی رضوی

بخش حریم رضوی