تبیان، دستیار زندگی
ستادخبری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب شهروندان تهرانی تا دو ماه دیگر می‌توانند به وسیله اینترنت از كتابخانه‌های تهران، كتاب امانت بگیرند. دكتر علی عسگری، رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، در بازدید از نمایشگاه بی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سفارش كتاب به كتابخانه‌های تهران توسط اینترنت


ستادخبری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب

شهروندان تهرانی تا دو ماه دیگر می‌توانند به وسیله اینترنت از كتابخانه‌های تهران، كتاب امانت بگیرند.

دكتر علی عسگری، رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی كتاب ضمن اعلام این خبر گفت: در حال حاضر مشغول اینترنتی كردن اطلاعات كتاب‌های موجود در كتابخانه‌های تهران هستیم و در فاز دوم آن، شهروندان می‌توانند كتا‌بهای سفارش داده شده را در منازل خود تحویل بگیرند.

وی در خصوص طرح احداث یك كتابخانه در هر ماه عنوان كرد: در حال حاضر مدیریت 75 كتابخانه تهران در اختیار سازمان فرهنگی-هنری شهرداری تهران است و برنامه ما در این زمینه افزایش كتابخانه‌های شهر است.

عسگری همچنین از افتتاح باغ كتاب تهران در پایان سال 86 خبر داد و افزود: هم اكنون عملیات اجرایی این پروژه در تپه‌های عباس‌آباد آغاز شده و روزشمار نیز روز سوم خرداد در این محل نصب می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به آغاز طرح كتاببان اشاره كرد و اظهار داشت: از خرداد ماه این طرح در تهران اجرایی می‌شود كه كتابداران ما با مراجعه به كتابخانه‌های شخصی افرادی كه دارای بیش از 5 هزار جلد كتاب باشند، به صورت مجانی، آنها را ساماندهی می‌كنند. البته اگر این افراد بخواهند، كتابخانه خود را در اختیار عموم قرار دهند، خدمات دیگری از طرف سازمان در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

روابط عمومی موسسه تبیان