تبیان، دستیار زندگی
نخستین نمایشگاه بین المللی آموزش و پژوهش با حضور فعالان داخلی و خارجی به مدت پنج روز در مصلای بزرگ تهران برگزار شد. این نمایشگاه به همت سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی و با همكاری مرکز منطقه‌ای علوم و انتقال فناوری وابسته به اتحادیه همکاری ‌های منطقه‌ای....
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نخستین نمایشگاه بین المللی آموزش و پژوهش

نمایشگاه بین المللی آموزش و پژوهش

نخستین نمایشگاه بین المللی آموزش و پژوهش با حضور فعالان داخلی و خارجی به مدت پنج روز در مصلای بزرگ تهران برگزار شد. این نمایشگاه به همت سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی و با همكاری مرکز منطقه‌ای علوم و انتقال فناوری وابسته به اتحادیه همکاری ‌های منطقه‌ای کشورهای حاشیه اقیانوس هند (IOR-ARC)، در تیرماه امسال (1390) برگزار گردید.

نمایشگاه بین المللی آموزش و پژوهش

این نمایشگاه به منظور ایجاد فرصتی مناسب برای ارائه آخرین دستاوردهای فناوری و همچنین همكاری و هم افزایی حوزه های آموزشی، پژوهش و فناوری با یكدیگر و با صنعت، مدیریت و بازرگانی در راستای تحقق اقتصاد دانش بنیان در سطح داخلی و خارجی برپا گردید.

نمایشگاه بین المللی آموزش و پژوهش

اهداف برگزاری این نمایشگاه:

- ایجاد زمینه مناسب برای معرفی روندها، ابزار و تجهیزات پردازش و تولید فرآورده های آموزشی و پژوهشی داخلی و خارجی

- فراهم ساختن فضای تجارت بنیان و رقابتی برای ارتقاء و توسعه مدیریت بر یافته های پژوهشی، تحکیم ارتباط پژوهش و آموزش با صنعت، معرفی و ترویج شیوه های نوین تولیدی و بازرگانی در راستای تبدیل دستاوردهای پژوهشی به محصول یا خدمات تجاری

- کمک به تشکیل و تقویت زنجیره ارتباطات لازم جهت تکمیل چرخه دستیابی به اقتصاد مبتنی بر دانش

- تأکید بر رابطه استراتژیک و دوسویه آموزش و پژوهش

- فضاسازی برای ترویج و توسعه خدمات تخصصی آموزشی داخلی و ارتباط مستقیم و مؤثر پایگاه های آموزشی معتبر با مخاطبان خود‏ اعلام گردید.

نمایشگاه بین المللی آموزش و پژوهش

شركت ها و مؤسسات شركت كننده در این نمایشگاه شامل:

پارک های فناوری و مراکز رشد، مراکز تحقیق و پژوهشی، مؤسسات آموزشی، مراكز فناوری و تجهیزات تحقیق و آموزش، مراكز فناوری و تجهیزات کتابخانه،سخت افزار تحقیق و آموزش، نرم افزار تحقیق و آموزش، رسانه های تحقیق و آموزش، محصولات و فناوری های دانش بنیان، مراكز مشاوره تحقیق و آموزش، مؤسسات همکاری های آموزشی و تحقیقاتی داخلی و بین المللی، مؤسسات کمک آموزشی، مؤسسات آموزش online و طراحی فضاهای آموزشی و تحقیقاتی می باشند.

نمایشگاه بین المللی آموزش و پژوهش

این نمایشگاه در روز بیستم تیرماه كار خود را به پایان رساند.

بخش پژوهش های دانش آموزی تبیان، تهیه: الهام گارسچی

تنظیم: نسرین صادقی