تبیان، دستیار زندگی
ه مدت 10 شب در فرهنگسرای دانشجو اجرا می شود برگزیدگان بخش جنبی جشنواره فیلم فجر معرفی شدند من ترانه پانزده  سال دارم به والنسین می رود مجالس تعزیه خوانی به مدت 10 شب در فرهنگسرای دانشجو اجرا می شود در این فرهنگسرا از 16 ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مجالس تعزیه خوانی به مدت 10 شب در فرهنگسرای دانشجو اجرا می شود

در این فرهنگسرا از 16 الی 26 اسفند ماه هر شب ساعت 30/16 مجلس تعزیه خوانی حضرت امام حسین (ع) برای عموم اجرا می شود. فرهنگسرای دانشجو در تهران ، خیابان سید جمال الدین اسد آبادی واقع است.


برگزیدگان بخش جنبی جشنواره فیلم فجر معرفی شدند

جوایز جنبی بخش مسابقه بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر، طی مراسمی در سینما صحرا ، به فیلمهای برگزیده اهدا شد.

در این مراسم که جمعی از مسؤولان سینمایی و مسؤولین نهادهایی همچون وزارت آموزش و پرورش ، وزارت جهاد کشاورزی ، ستاد اقامه نماز و ... حضور داشتند ، جوایز مورد نظر نهادها و سازمانها به این شرح به برگزیدگان اهدا شد:

جایزه وزارت آموزش و پرورش به علی شاه حاتمی کارگردان فیلم "کولی" ، ابوالقاسم طالبی کارگردان "نغمه"، مجتبی راعی کارگردان "سال سخت در خمین" و مسعود کرامتی کارگردان "روز کارنامه".

سازمان توانیر: فرزاد مؤتمن برای "شبهای روشن" .

سازمان حمل و نقل و ترافیک: پرویز شهبازی کارگردان "نفس عمیق".

انجمن حمایت از حقوق کودکان: کمال تبریزی برای فیلم "فرش باد" و تهمینه میلانی برای "واکنش پنجم" .

ستاد اقامه نماز و احیای زکات: سید رضا میر کریمی کارگردان فیلم "اینجا چراغی روشن است"، علی شاه حاتمی برای فیلم "کولی" و ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلم "نغمه" .

جشنواره روستا: علی شاه حاتمی برای فیلم "کولی"  .

ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر: ابوالقاسم طالبی برای "نغمه" و سید رضا میر کریمی برای فیلم "اینجا چراغی روشن است" .

کانون فیلم و عکس دانشگاه امیر کبیر: پرویز شهبازی برای کارگردانی "نفس عمیق" ، اصغر فرهادی ، علیرضا بذرافشان و محمد رضا فاضلی برای فیلمنامه "رقص در غبار" و حسین زندباف تهیه کننده "شبهای روشن". گفتنی است ، در بخش پایانی این مراسم فیلم "اینجا چراغی روشن است" به نمایش در آمد.


من ترانه پانزده سال دارم به والنسین می رود

فیلم " من ترانه پانزده سال دارم " ساخته ی رسول صدر عاملی ، در جشنواره والنسین کشور فرانسه به نمایش در می آید.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، این جشنواره از بیست و هشتم اسفند تا سوم فروردین برگزار می شود. فیلم " من ترانه پانزده سال دارم " جوایز متعددی از جمله سه سیمرغ بلورین برای بهترین کارگردانی ، بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر نقش اول زن بیستمین جشنواره فیلم فجر ، جایزه ویژه هیات داوران و جایزه ی ویژه بهترین بازیگر زن را از پنجاه و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم لوکارنو به خود اختصاص داده است.