تبیان، دستیار زندگی
سایت كنفدراسیون فوتبال آسیا: دایی، مهاجم مهار نشدنی به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سایت AFC پس از پایان پنجمین روز رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و پیروزی صباباتری برابر الغرافه قطر، نوشت:«علی دایی مهاجم مهار ناشدن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمجید سایت AFC از علی دایی

سایت كنفدراسیون فوتبال آسیا:
دایی، مهاجم مهار نشدنی


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سایت AFC پس از پایان پنجمین روز رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و پیروزی صباباتری برابر الغرافه قطر، نوشت:«علی دایی مهاجم مهار ناشدنی صباباتری ایران با دو گلی كه وارد دروازه‌ی الغرافه‌ی قطر كرد تیمش را صدرنشین جدید گروه C كرد. این در حالی است كه الكرامه‌ی سوریه صدرنشین پیشین این گروه، برابر الوحده قهرمان امارات شكست خورد.

شما چه می‌توانید درباره‌ی صباباتری و علی دایی مهاجم فوق‌العاده‌ی این تیم بگویید؟

صبا پس از از دست دادن پنج امتیاز در دیدارهای خانگی خود، امید خود را برای راهیابی به جمع هشت تیم نهایی كم دید، اما نمایش درخشان این تیم برابر الوحده و الغرافه امیدها را در این تیم زنده كرد.

گروه A

پاختاكور ازبكستان و القادسیه‌ی كویت رقابت تنگاتنگی برای صعود به مرحله‌ی حذفی دارند و دیدار هفدهم می آنها چهره‌ی تیم راه یافته از این گروه را مشخص می‌كند.

پاختاكور، صدرنشین گروه، پس از شكست دو بر یك برابر الاتحاد، به یك پیروزی برابر القادسیه احتیاج دارد و تیم كویتی پس از پیروزی دو بر صفر برابر فولاد ایران شانس بیشتری برای راهیابی به مرحله‌ی بعد دارد.

بدرالتاوا مهاجم 21 ساله‌ی تیم القادسیه با دو گلی كه برابر فولاد به ثمر رساند خود را به عنوان بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا تا پایان روز پنجم معرفی كرد. پس از او، علی دایی با چهار گل مقام دوم بهترین گلزن را در اختیار دارد.

فولاد ایران پس از پیروزی شش بر صفر در دیدار نخست مقابل القادسیه، در چهار بازی بعدی تنها یك امتیاز كسب كرده است.