تبیان، دستیار زندگی
تم از فرگوسن چیزهای زیادی آموخته ام استیو مكلارن، سرمربی آینده تیم ملی انگلستان که در پایان جام جهانی سکان هدایت این تیم را در دست می گیرد اظهار داشت: برای موفقیت انگلستان از هیچ تلاشی كوتاهی نخواهم كرد. مكلارن طی یك قرارداد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مكلارن: خوشبخت ترین مرد انگلستان هستم

از فرگوسن چیزهای زیادی آموخته ام


استیو مكلارن، سرمربی آینده تیم ملی انگلستان که در پایان جام جهانی سکان هدایت این تیم را در دست می گیرد اظهار داشت: برای موفقیت انگلستان از هیچ تلاشی كوتاهی نخواهم كرد.

مكلارن طی یك قرارداد 10 میلیون پوندی و به مدت چهار سال به عنوان سرمربی تیم ملی انگلستان انتخاب شد.

وی پیش از اینكه سرمربیگری «میدلزبورو» را برعهده بگیرد به عنوان كمك مربی فرگوسن در اولدترافورد حضور داشت، اما حضور وی تنها یك فصل به طول انجامید و پس از آن برای هدایت میدلزبورو راهی این باشگاه شد و اكنون با توجه به ویژگی های مناسب و سوابق درخشان، اتحادیه فوتبال او را به عنوان سرمربی تیم ملی برگزیده است.

مكلارن طی مصاحبه ای اظهار داشت: خوشحالم كه این لیاقت را داشته ام تا هدایت تیم ملی را برعهده بگیرم و اكنون احساس می كنم مسوولیت بزرگی بر دوش من می باشد كه بسیار مایه افتخار من است زیرا به عقیده من كارهای بزرگ برای مردان بزرگ است. وی افزود: طی مدت حضور خود در اولدترافورد به عنوان كمك مربی، تجربیات زیادی از فرگوسن آموختم و پس از آن نیز در میدلزبورو موفقیت هایی داشتم و از بازیكنان خود بسیار راضی بودم و به ویژه باید از مقامات باشگاه تشكر كنم كه زمینه را فراهم كردند تا اكنون به این مقام برسم و باید بگویم كه خاطرات این تیم همیشه در قلب من باقی خواهد ماند.

سرمربی منتخب تیم ملی در ادامه خاطرنشان ساخت: هفته آینده باید در فینال جام یوفا برابر سویا بازی كنیم، از آنجا كه این دیدار، دیدار حساسی است می خواهم تمام تلاش خود را برای پیروزی میدلزبورو به كار گیرم تا با خاطره ای خوش با این تیم خداحافظی كنم و می توان گفت كه این پیروزی مكمل خوشحالی من خواهد بود.

مكلارن در خاتمه گفت: اسون پنج سال تمام هدایت تیم ملی را برعهده داشته و اكنون نوبت من است كه سكان هدایت بریتانیا را برعهده گیرم و فكر می كنم كه بتوانم به بهترین نحو از عهده این كار برآیم.