تبیان، دستیار زندگی
اسطوره فوتبال جهان و آرژانتین معتقد است كه بازی بد تیم ملی فوتبال آرژانتین هیچ ربطی به مسی ندارد، بلكه مقصر اصلی باتیستا سرمربی تیم است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حمایت مارادونا از مسی


اسطوره فوتبال جهان و آرژانتین معتقد است كه بازی بد تیم ملی فوتبال آرژانتین هیچ ربطی به مسی ندارد، بلكه مقصر اصلی باتیستا سرمربی تیم است.


دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال جهان و آرژانتین ، طرفداران تیم ملی فوتبال آرژانتین را به خاطر اعتراض و اتهام به لیونل مسی «كاملا بی‌انصاف» توصیف كرد.

سرمربی تیم الوصل امارات روز گذشته با روزنامه «اوله» آرژانتین تماس گرفت و در رابطه با انتقادها و اتهام‌های اخیر به مسی بازیكن دوست داشتنی و محبوب خود صحبت كرد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین تصریح كرد: به سبب بیماری مادرم در سخت‌ترین لحظات زندگی‌ام قرار گرفته‌ام، اما دوست دارم از لیونل دفاع كنم. نمی‌توانم درباره تمام افراد احمقی كه در رسانه‌ها از مسی انتقاد می‌كنند و در پی تخریب و نابودی او هستند، صحبت كنم و جواب آن‌ها را بدهم . من مسی را شایسته سرزنش نمی‌بینم.

اسطوره فوتبال آرژانتین با انتقاد از شیوه استفاده باتیستا از سه بازیكن در وسط زمین، گفت: ما مشاهده می‌كنیم كه تیم اصلا هجومی بازی نمی‌كند و بعد تمام تقصیرها را گردن مسی می‌اندازیم. ما در مورد لیونل اصلا جانب انصاف را رعایت نمی‌كنیم. او همواره آنچه را كه در توان دارد به نمایش می گذارد. می‌خواهم كه به این بازیكن اعتماد و به توانایی‌هایش ایمان آورده شود.

مارادونا از مسی خواست كه خود دست به كار شود و با باتیستا، سرمربی تیم صحبت كند و به او بگویید «به من گوش كن. مهاجم دیگری را كه توانایی پاس كاری و كار با توپ را داشته باشد، در كنار من قرار ده . با این طریق می‌توانیم بر حریف‌هایمان غلبه كنیم ».

اسطوره فوتبال آرژانتین با بیان این كه بهترین بازیكنی كه می‌تواند در خط حمله با مسی بازی كند، خاویر پاستوره بازیكن پالرمو ایتالیا است، بیان كرد: باتیستا در تعامل با پاستوره كاملا احمقانه عمل می‌كند، چرا كه اصلا از این بازیكن جوان و با تكنیك استفاده نمی‌كند. معتقدم كه پاستوره بهترین زوج مسی در خط حمله است.

مارادونا افزود: ما همچون بیگانگان با مسی برخورد می‌كنیم و این هر روز منجر به تعجب و شگفتی من می‌شود. آرزو می‌كردم الان مسی را در آغوش می‌گرفتم و از آنچه كه در درون او می‌گذشت آگاه می‌شدم.

مارادونا در توجیه شكست سنگین و تحقیرآمیز تیم ملی فوتبال آرژانتین مقابل آلمان در یك چهارم جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی تصریح كرد: آنچه كه در آن بازی علت اصلی شكست ما بود غفلت بازیكنان از مسابقه و رقابت‌ با آلمان بود. از آنجا بود كه آلمان توانست توسط توماس مولر گل اول بازی را به ثمر رساند.

بهترین بازیكن جام جهانی 1986 مكزیك در حمایت از لیونل مسی افزود: هیچ كسی در این شكی ندارد كه بهترین بازیكن تیم ما در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی مسی بود. غیر ممكن است كه انتظار داشت آرژانتین همچون بارسلونا بازی كند. آبی ـ اناری‌ها تیم كاملا موفقی هستند، چرا كه تمام بازیكنان این تیم با هم رشد كردند. به عنوان مثال نمایش ویكتور والدس دروازه‌بان این تیم را در دو سال پیش به یاد آورید. او آنقدر ضعیف بود كه توپ را وارد دروازه‌ خود می‌كرد اما در حال حاضر بسیار پخته‌تر و با تجربه‌تر شده است و به خوبی از دروازه‌اش محافظت می‌كند.

مارادونا در پایان افزود: ما همچون بیگانگان با مسی برخورد می‌كنیم و این هر روز منجر به تعجب و شگفتی من می‌شود. آرزو می‌كردم الان مسی را در آغوش می‌گرفتم و از آنچه كه در درون او می‌گذشت آگاه می‌شدم.

بخش ورزشی تبیان


منبع: ایسنا