تبیان، دستیار زندگی
پژوهشگران دبستان پسرانه فرهنگ سعادت، به راهنمایی سرکار خانم سعیده شمس، از پرتلاش ترین پژوهشگران شرکت کننده در این دوره از جشنواره بودند، که در زمینه های متعدد موفق به کسب مقام برتر گردیده اند....
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دستاوردهای دانش آموزان دبستان فرهنگ سعادت

در ششمین جشنواره پروژه های دانش آموزی

دستاوردهای دانش آموزان دبستان فرهنگ سعادت

پژوهشگران دبستان پسرانه فرهنگ سعادت، به راهنمایی سرکار خانم سعیده شمس، از پرتلاش ترین پژوهشگران شرکت کننده در این دوره از جشنواره بودند، که در زمینه های متعدد موفق به کسب مقام برتر گردیده اند.

مسابقات

این دانش آموزان در بخش مسابقه «پرتاب راکت آبی» با دو گروه شرکت کرده بودند، گروه اول آقایان آرش ایزدی، علی لطفی و ارشیا موسوی و گروه دوم آقایان خشایار حاج نبی، محمد مهدی سرهنگی و مهرشاد نورزاده. این پروژه یکی از پروژه هایی است که در سایت تبیان به دانش آموزان یاد داده می شود، و این پژوهشگران با راهنمایی معلم های خود در مدرسه به انجام آن پرداخته اند. برای آشنایی بیشتر در باره این موضوع می توانید به اینجا مراجعه نمائید.

پژوهشگران نوجوان این مدرسه در بخش «پرتاب گلایدر» نیز شرکت کردند. گروه اول آقایان اشکان حبیبیان و علیرضا افتخار زاده و گروه دوم آقایان سهند کیایی و نوژن محسنی هستند. این پروژه نیز یکی از پروژه های سایت تبیان می باشد که برای آشنایی با مراحل ساخت گلایدر می توانید به اینجا مراجعه نمائید.

دستاوردهای دانش آموزان دبستان فرهنگ سعادت

این دانش آموزان در بخش «ساخت حباب های غول پیکر» موفق به کسب رتبه اول این دوره از جشنواره گردیده اند. دانش آموزان شرکت کننده از این دبستان در این مسابقه نیز در دو گروه به رقابت پرداخته اند، گروه اول آقایان هیراد جوادی و امیر طه رمضانی و گروه دوم آقایان روزبه برابری و متین اسدی هستند. برای آشنایی با این پروژه نیز می توانید به اینجا مراجعه نمائید.

مسابقات «ساخت بالن» از دیگر موضوعاتی بود که دانش آموزان این دبستان در آن با آقایان امیر حسین سیدی و امیر حسین هامون نورد شرکت نمودند. برای آشنایی با نحوه ساخت بالن می توانید به اینجا مراجعه نمائید. و با یادگیری این موضوع شما نیز می توانید در سال آینده در مسابقات ما شرکت کنید.

دستاوردهای دانش آموزان دبستان فرهنگ سعادت

«کوره های خورشیدی» از دیگر مسابقات برگزار شده در این دوره از جشنواره بود، که پژوهشگران نوجوان فرهنگ سعادت در دو گروه در این مسابقات نیز حضور داشتند. گروه اول آقایان عرشیا کریمی، سامان قنبر علی، امیر حسین سامنی و آرین دهقانی و گروه دوم آقایان پوریا دیانت، محمد حسین محسن زاده و شهاب آژیر بودند. این پروژه نیز مانند دیگر پروژه هایی که در بالا عنوان شده، یکی دیگر ازپروژه های موجود در سایت تبیان است که برای آشنایی بیشتر با نحوه انجام آن می توانید به اینجا مراجعه نمائید.

آقایان رضا اسدی، علی اصلاح و آریا کاغذ کلانی، از دیگر دانش آموزان این دبستان بودند که با ساخت ربات در مسابقات «ربات مسیریاب» شرکت کردند. این پروژه نیز از دیگر پروژه هایی می باشد که توسط سایت تبیان به دانش آموزان علاقه مند آموزش داده می شود. ربات ساخته شده توسط این پژوهشگران بر روی زمینه سفید به دنبال خط مشکی حرکت می کند.

غرفه

آقایان سام حسین بابایی، فرخ ایزدی، سینا اسدی، نکیسا بسطانی و فربد جهرمی با حضور در غرفه شماره 12 این جشنواره به ارائه دستاوردهای پژوهشی خود پرداختند.

شما می توانید برای مشاهده گالری تصاویر این پژوهشگران به اینجا مراجعه نمائید.

بخش پژوهش های دانش آموزی تبیان، تهیه : علیرضا سرمدی

تنظیم : نسرین صادقی