تبیان، دستیار زندگی
پس از رونمایی از وبلاگ مخصوص موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان، با عنوان «تبلاگ»، ویژه نامه مخصوص تبیانی ها در این موسسه منتشر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ویژه نامه ای مخصوص همه تبیانی ها!

تبلاگ

پس از رونمایی از وبلاگ مخصوص موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان، با عنوان «تبلاگ»، ویژه نامه مخصوص تبیانی ها در این موسسه منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی، باشگاه کاربران موسسه فرهنگی اطلاع تبیان پس از رونمایی از تبلاگ تبیان، طی ویژه نامه ای به بررسی و معرفی تبلاگ های برگزیده پرداخت.

«معرفی 5 تبلاگ نویس (با جایزه) ، قالب وبلاگ ، کدهای جاوا، لیست بهترین تبلاگ ها، مقایسه تبلاگ با وبلاگ های دیگرآزمون وبلاگ نویسی (با جایزه) و مصاحبه با مدیریت تبلاگ(سرکار خانم پری نوش)» از بخشهای مختلف این ویژه نامه است.

زهره پری نوش، مدیر تبلاگ تبیان، در مصاحبه با این ویژه نامه گفت : «سامانه وبلاگ از اواخر سال 84 راه اندازی شده و تاکنون نزدیک به 13 هزار وبلاگ در تبیان به ثبت رسیده است. با توجه به اینکه تبلیغات کمی در بخش وبلاگ های تبیان داشته ایم اما استقبال خوبی شده است. تاکنون حدود 13 هزار وبلاگ و حدود 124000 هزار پست در وبلاگ به ثبت رسیده است و این تعداد هر روز در حال افزایش است. مسابقه ای که در سال گذشته برگزار شد "جشنواره وبلاگ نویسی 8 سال مقاومت، سی سال پایداری" و استقبال بی نظیر دوستان برای شرکت در این مسابقه برای من خاطره ی خوبی بود. مطالب خواندنی و زیبایی که کاربران ارسال نموده بودند بسیار زیبا بود که بار آموزشی بسیار زیادی برای من داشت. »

این ویژه نامه توسط فاطمه مرادی نسب و مریم داراپور برای باشگاه کاربران تبیان تهیه و گرد آوری شده است.

تنظیم: هومن بهلولی