تبیان، دستیار زندگی
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای هفتمین سال متوالی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب توکیو شرکت کرد. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شرکت کانون پرورش فکری در نمایشگاه کتاب توکیو2011

شرکت کانون پرورش فکری در نمایشگاه کتاب توکیو2011
خبرگزاری پانا:

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای هفتمین سال متوالی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب توکیو شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری پانا، در این نمایشگاه بیش از 100 عنوان از کتاب‌های برتر کانون در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفت.

علاوه بر کتاب‌های کانون، کتاب‌های الکترونیک، کتاب‌های صوتی و کتاب فیلم‌های کانون نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

در همین حال کانون علاوه بر نمایش کتاب‌هایش مذاکرات موثری با ناشران و کتاب‌فروشی‌های ژاپن و دیگر کشورها به منظور فروش تک نسخه‌ای و خرید و فروش حق نشر آثار (کپی رایت) کتاب صورت داده است.

در همین زمینه کانون طی روزهای برگزاری نمایشگاه موفق به فروش کپی رایت 11 عنوان کتاب و هزاران جلد از کتاب‌هایش به ناشران و کتاب فروشی‌های ژاپنی شده و در مجموع غرفه‌ی کانون با استقبال خوبی در این نمایشگاه روبرو شده است.

کانون و سفارت جمهوری اسلامی ایران در ژاپن تنها نمایندگان ایران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب توکیو بودند.

بر اساس این گزارش این نمایشگاه به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های کتاب در سطح آسیا طی روز‌های 16 تا 19 تیر در توکیو ژاپن برگزار شد.

دو روز اول این نمایشگاه به شکل تخصصی، به انجام مذاکرات مربوط به خرید و فروش کپی رایت اختصاص داشت و تنها دست اندرکاران صنعت نشر مجاز به بازدید از نمایشگاه بودند و در روزهای سوم و چهارم بازدید برای عموم آزاد بود و افراد علاقه‌مند می‌توانستند از نمایشگاه دیدن کنند.

در نمایشگاه بین‌المللی کتاب توکیو تعداد 1200 غرفه‌دار به ارایه تازه‌های نشر خود پرداختند و پیش بینی‌ها از بازدید بیش از یک‌صد هزار نفر بازدیدکننده از نمایشگاه امسال حکایت دارد.

خبرگزاری پانا

مرکز یادگیری سایت تبیان - تنظیم: مریم فروزان کیا