تبیان، دستیار زندگی
دفتر نمایندگی مرکز اطلاع رسانی تبیان یکشنبه 10/2/85 با حضور معاون محترم امور مجلس و استان های سازمان نماینده ISP مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی و استاندار خراسان شمالی در بجنورد گشایش یافت. به گزارش روابط عمومی سازمان تبل...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افتتاح هجدهمین مرکز اطلاع رسانی تبیان در خراسان شمالی


دفتر نمایندگی مرکز اطلاع رسانی تبیان یکشنبه 10/2/85 با حضور معاون محترم امور مجلس و استان های سازمان نماینده ISP مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی و استاندار خراسان شمالی در بجنورد گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، معاون امور مجلس و استان های سازمان تبلیغات اسلامی در این مراسم گفت:

با افتتاح مرکز آی. اس. پی در خراسان شمالی شمار این مراکز در سازمان تبلیغات اسلامی استان های کشور به 18 مورد رسیده است. حجت الاسلام اسماعیل فلاح افزود: با آغاز به کار این مرکز، همچنین ارتباط اینترانت داخلی سازمان با سایت های اینترنتی امکان پذیر شده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون مشترکان مرکز آی.اس.پی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی قادرند به استفاده از یک دستگاه رایانه، خط تلفن و مودم، خدمات اینترنتی را با کمترین هزینه دریافت نمایند.

وی تصریح کرد: با راه اندازی این مرکز، ارتباط همزمان 30 کاربر با سه هزار عضو به صورت همزمان با شبکه اینترنت فراهم شده است. وی ادامه داد: مشترکان می¬توانند با مرتبط شدن به مرکز آی.اس.پی سازمان تبلیغات خراسان شمالی از آخرین اطلاعات و دستاوردهای حوزه دینی در کشور و آخرین اخبار و اطلاعات قرار گرفته بر روی سایت مراجعه مطلع شوند.

معاون امور مجلس و استان های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: برای راه اندازی این مرکز در استان خراسان شمالی حدود 400 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: به زودی شبکه دانشگاه مجازی نیز برای دسترسی روحانیان در این مرکز تعریف خواهد شد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز گفت: با توجه به وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی و تأمین روحانی جهت روستاهای دور افتاده استان از دشت گرمه و جاجرم تا فاروج باید مقدمات افزایش بینش اسلامی، اطلاعات روز و اطلاعات اجتماعی این عزیزان را فراهم کند لذا جز با اتصال به اینترانت و پشتیبانی فرهنگی با تبیان راهی نیست.

سید نورالله موسوی نیا افزود: باید اطلاعات تمام روحانیون به روز شود چون روستاها آماج تهاجم فرهنگی است.

وی در ادامه تصریح کرد: برای مقابله با ایده¬های ضد دینی لازم است که مبلّغ دینی و دانشمند و روستایی و شورای اسلامی روستاها همه که با فرهنگ مردم سروکار دارند به این وسیله نوین که به همت جناب آقای دکتر خاموشی ایجاد شده است دسترسی پیدا کنند.

مهندس ثروتی نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی ضمن تشکر از فعالیت های مؤسسه تبیان در سراسر کشور، به تحلیل مسائل سیاسی روز و نقش اطلاع رسانی صحیح پرداخت.

همچنین مهندس قادری مدیر تبیان در منطقه 2 نیز در گزارشی با توضیح عملکرد و چشم انداز طرح ملی مؤسسه تبیان، نقش های سایت تبیان را در صحنه اطلاع رسانی کشور برشمرد.

در این مراسم مدیرکل مخابرات، ریاست سازمان برنامه و بودجه و سایر مسئولان و مقامات محلی حضور داشتند.

روابط عمومی مؤسسه تبیان