تبیان، دستیار زندگی
صفهان جشنواره تولید محتوای الکترونیکی معلمان و دانش آموزان استان اصفهان در روزهای 6 و 7 اردیبهشت ماه در مجموعه شهید باهنر اصفهان و با شرکت نهادها و شرکت های مختلف از جمله تبیان اصفهان برگزار گردید. این دفتر با هدف معرفی قسمت ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور تبیان در دومین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی اصفهان


جشنواره تولید محتوای الکترونیکی معلمان و دانش آموزان استان اصفهان در روزهای 6 و 7 اردیبهشت ماه در مجموعه شهید باهنر اصفهان و با شرکت نهادها و شرکت های مختلف از جمله تبیان اصفهان برگزار گردید.

این دفتر با هدف معرفی قسمت های مختلف سایت به دانش آموزان و معلمان و معرفی آثار تولیدی تبیان در زمینه نرم افزارهای آموزشی در این جشنواره شرکت نمود. در بخش جنبی این جشنواره نمایشگاهی از تولیدات الکترونیکی برپا بود.

همچنین با حضور مدیران مناطق مختلف آموزش و پرورش و همچنین رئیس انفورماتیک سازمان در این جشنواره و بازدید از غرفه تبیان و آشنایی با بخش های مختلف سایت و ابراز خشنودی از ایجاد سرویس اینترانت تبیان، آمادگی خود را برای معرفی تبیان و سرویس اینترانت آن به کلیه دانش آموزان و معلمان، اعلام نمودند. ایشان همچنین از همکاران تبیان اصفهان جهت شرکت در جلسات مدیران و معاونین و حضور در مدارس سطح شهر جهت معرفی تبیان دعوت به عمل آوردند.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه اکثر حاضرین در این نمایشگاه از شهرستان های اطراف اصفهان بودند، خواستار راه اندازی سرویس اینترانت تبیان در شهرستان های خود بودند.

روابط عمومی موسسه تبیان