تبیان، دستیار زندگی
فیلم سینمایی «اینجا بدون من» به کارگردانی بهرام توکلی این هفته اکران می‌شود. طبق توافقات انجام شده در شورای صنفی نمایش این فیلم روز چهارشنبه در گروه آفریقا روی پرده می‌رود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«اینجا بدون من» جایگزین «جرم» می‌شود


فیلم سینمایی «اینجا بدون من» به کارگردانی بهرام توکلی این هفته اکران می‌شود، طبق توافقات انجام شده در شورای صنفی نمایش این فیلم روز چهارشنبه در گروه آفریقا روی پرده می‌رود.


«اینجا بدون من» جایگزین «جرم» می‌شود

ساخت تیزر و آنونس این فیلم به پایان رسیده و هم ‌اکنون در سینماها پخش می‌شود. این فیلم اقتباسی از نمایشنامه «باغ وحش‌شیشه‌ای» نوشته تنسی ویلیامز است و داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که فرزندی معلول دارند و در حال فراهم کردن مقدمات ازدواج او هستند. فاطمه معتمدآریا، پارسا پیروزفر، نگار جواهریان و صابر ابر بازیگران اصلی این فیلم هستند. «اینجا بدون من» سال قبل در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت و با استقبال منتقدان روبرو شد. این سومین فیلم بلند بهرام توکلی بعد از «پابرهنه تا بهشت» و «پرسه در مه» است و سعید سعدی تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.

اکران «اشکان، انگشتر متبرک...» در ماه رمضان

خبر دیگر درباره تازه‌های اکران هم اینکه به تازگی مقرر شد که اولین ساخته بلند سینمایی شهرام مکری یعنی «اشکان انگشتر متبرک و چند داستان دیگر» در صورت امکان در ماه رمضان اکران شود. به گزارش شبکه ایران پس از آن که فیلم «هفت پرده» ساخته فرزاد موتمن این شانس را یافت تا در ایام ماه مبارک رمضان روی پرده برود به تازگی مقرر شد که اولین ساخته بلند سینمایی شهرام مکری یعنی «اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر» هم در صورت امکان در همین ماه اکران شود. به احتمال زیاد «اشکان، انگشتر متبرک...» در طرح اکران موسوم به هنر و تجربه که به فیلمهای با مخاطب خاص اختصاص دارد اکران شده و در سانسهای فوق‌العاده مربوط به طرح اذان تا اذان روی پرده می‌رود. «اشکان، انگشتر متبرک...» که محصول 1387 است در جشنواره بیست و هفتم فیلم فجر به نمایش درآمده و نمایش آن توجه طیف زیادی از منتقدان را به خود جلب کرد اما متاسفانه طی سه سال اخیر این فیلم هیچ گاه فرصت اکران عمومی نیافت. سعید ابراهیمی‌فر، سیامک صفری، سینا رازانی، علی سرابی و هوتن مکری از جمله بازیگران این فیلم بوده و داستان فیلم در مورد دو دوست نابینا است که قصد دارند از یک جواهرفروشی سرقت کنند.

بخش سینما و تلویزیون تبیان


منبع: شبکه ایران