تبیان، دستیار زندگی
ی گوید" «آرزو داشتم در کنار همسرم به کربلا بروم  دیدنی ها را باید دید، هیچ حرفی برای گفتن نیست» بارها قصد سفر به کربلا را داشتم ، اما هرگز موفق نشدم، ولی قسمت بود که تنها دو روزبعد از ازدواج به این سفر بروم آن هم ت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"قهرمان جهان از سفر به کربلا می گوید"

«آرزو داشتم در کنار همسرم به کربلا بروم

 دیدنی ها را باید دید، هیچ حرفی برای گفتن نیست»

بارها قصد سفر به کربلا را داشتم ، اما هرگز موفق نشدم، ولی قسمت بود که تنها دو روزبعد از ازدواج به این سفر بروم آن هم تنها، واقعاً در طول سفر حسرت می خوردم که چرا همسرم در کنار من نیست.

هادی ساعی دارنده مدال برنز المپیک 2000 سیدنی که با کاروان ورزشی ایران برای زیارت به کربلا سفرکرده بود، ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگارگروه رزمی خبرگزاری ورزش ایران گفت: در طول سفرهمه اعضای کاروان حال وهوای عجیبی داشتند، که به هیچ عنوان قابل ذکر نیست، به نظر من دیدنی ها را باید دید، نه اینکه تعریف کرد. به همین دلیل اعتقاد دارم هیچ کس نمی تواند ذکر قابل توصیفی را برای اینگونه سفرها به زبان آورد. وی درادامه افزود: لازم می دانم از سردار مشایخی به جهت زحمات فراوانی که کشیدند تا ما به این سفر اعزام شویم، مسئولان بسیج کشور، و مردم عزیزمان به خاطراظهار لطف و نگرانی که از احتمال حمله به عراق در هنگام حضور ما در این کشور داشتند، تشکر کنم.