تبیان، دستیار زندگی
مسوول IT یکی از مدارس غیر دولتی گفت: در برخی مدارس دانش آموزان خیلی جلوتر از معلمان خود در بحث IT پیش می روند. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دانش آموزان در بحث فناوری اطلاعات جلوتر از معلم خود هستند آرشیو شد

مسئول IT یکی از مدارس غیر دولتی در گفت و گو با پانا:

دانش آموزان در بحث فناوری اطلاعات جلوتر از معلم خود هستند

دانش آموزان در بحث فناوری اطلاعات جلوتر از معلم خود هستند

خبرگزاری پانا:

مسئول IT یکی از مدارس غیر دولتی گفت: در برخی مدارس دانش آموزان خیلی جلوتر از معلمان خود در بحث IT پیش می روند.

به گفته پریسا نصیری: در تمام نمایشگاه، غرفه ها را دیدم اما غرفه مربوط به رسانه های اینتر اکتیو به نظرم جالب تر از بقیه آمد.

نصیری در خصوص وجود بسترهای لازم جهت هوشمند سازی مدارس گفت: مدارس غیر انتفاعی به نظرم بستر لازم را جهت هوشمند سازی مدارس در اختیار دارند و در مدرسه خود ما مدیران تمایل دارند به سمت هوشمند سازی حرکت کنند.

پریسا نصیری در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا هنگام بازدید از نخستین نمایشگاه تخصصی هوشمند سازی مدارس افزود: این نمایشگاه در زمینه تکنولوژی سخت افزاری جالب است ولی نرم افزار های ارائه شده به نوعی قدیمی اند و در بازار هم یافت می شوند.

وی افزود: لزوم این حرکت احساس شده است و دانش آموزان نیز علاقه دارند تا در این راه گام بردارند، البته درست است که دانش آموز با کتاب در ارتباط است ولی علاقه بیشتری دارد تا با کامپیوتر کار کند و می توان از این علاقه استفاده و آموزش های لازم را به آن ها ارائه داد.

وی در پاسخ به اینکه مشکل کار را چه می دانید، اذعان داشت: معلم های نسل قدیم در برابر این مطلب مقاومت می کنند و به داشته های قبلی خود اتکا کرده و فکر می کنند نیازی به علوم جدید نرم افزاری نیست.

مسئول IT این مدرسه اضافه کرد:

از نظر آموزش های ضمن خدمت و ارائه محتوای جدید مطلب خاصی از سوی اداره آموزش و پرورش مربوطه ندیده ام ولی در مدرسه غیر انتفاعی مشغول به خدمت خود، کلاس های ضمن خدمت خوبی برگزار می شود.

نصیری در پایان نحوه اطلاع از برگزاری نخستین نمایشگاه هوشمند سازی مدارس را دریافت بخشنامه در مدرسه عنوان کرد.

خبرگزاری پانا

مرکز یادگیری تبیان - تجمیع و تنظیم : مریم فروزان کیا