تبیان، دستیار زندگی
های تنیس روی میز باشگاههای کشور شد دکتر اسدی به سمت رئیس فدراسیون ژیمناستیک ایران به مدت چهار سال انتخاب شد دبیر جدید فدراسیون معرفی شد دکتر حسن اسدی با کسب 36 رای از مجموع 43 رای،  به سمت ریاست فدراسیون ژیمناستیک ایران...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رئیس جدید فدراسیون ژیمناستیك رشته ورزشی غواصی بانوان رسما راه اندازی می شود دانشگاه آزاد فاتح رقابت

شنا


دبیر جدید فدراسیون معرفی شد

دکتر حسن اسدی با کسب 36 رای از مجموع 43 رای،  به سمت ریاست فدراسیون ژیمناستیک ایران، به مدت چهار سال انتخاب شد. گفتنی است محمدرضا آقایی در این رای گیری تنها 6 رای کسب کرد و حمید نورایی رای به دست نیاورد.

دکتراسدی بعد ازانتخاب شدن به عنوان رئیس فدراسیون ژیمناستیک آقای محمد اصلی دبیر هیئت ژیمناستیک استان سیستان و بلوچستان را به عنوان دبیر فدراسیون ژیمناستیک معرفی کرد.


"رشته ورزشی غواصی بانوان رسما راه اندازی می شود"

پس از پیگیری فراوان و علی رغم وجود مخالفتهای بسیار، غواصی برای بانوان آزاد می شود. احترام موسوی، مسئول انجمن نجات غریق بانوان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران در این رابطه گفت: بعد از انجام مذاکرات فراوان و فراهم کردن شرایط خاص بانوان، خانم طاهریان با راه اندازی رسمی این رشته موافقت نمودند، هر چند که در گذشته و با وجود مخالفت های بسیار تعداد کمی از بانوان زیر نظر فدراسیون فعالیت می کردند. اما هم اکنون پس از جلب موافقت مسئولان به صورت سازماندهی شده در کمیته غواصی بانوان تحت نظر انجمن نجات غریق به فعالیت می پردازند.

مسئول انجمن نجات غریق بانوان ادامه داد: اوایل سال آتی دوره آموزشی سراسری در استان هرمزگان جهت آشنایی ورزشکاران با قوانین این رشته برگزار می شود. طبق مذاکرات انجام شده با فدراسیون، بانوان در کلیه کلاسهای بین المللی رشته نجات غریق و غواصی در آینده حضور خواهند داشت و برای ارتقاء سطح کاریشان نیز مصمم به استفاده از مدرسین فدراسیون هستیم.

موسوی با اشاره به موانع موجود در راه پیشرفت نجات غریق، افزود: بودجه انجمن درسال 81 مبلغی حدود شش میلیون تومان بود، که در 3 ماهه پایانی سال، کاملاً با نبود بودجه مواجه بودیم. تامین بودجه رقابتهای دریایی را که طی چند روز گذشته با شرکت استانهای ساحلی و قهرمانی تیم مازندران در قشم به پایان رسید؛ استان هرمزگان تقبل کرد.

مسئول انجمن نجات غریق بانوان تصریح کرد: در آینده نزدیک به منظور بالا بردن توان جسمی ناجیان و ایجاد انگیزه در بین بانوان استانها، مکلف به برگزاری مسابقات مختلف در سراسر کشور هستیم. مانند جزیره قشم که شنای بانوان علی رغم وجود شرایط مساعد کاملا غیر فعال بود، اما پس از برگزاری رقابتهای شنا و نجات غریق، این ورزش مجدداً آغاز به فعالیت کرد. با توجه به این موارد و نوپا بودن غواصی و لزوم استفاده از مدرس خارجی، بودجه بیشتری برای سال آتی درخواست کرده ایم.

موسوی در خاتمه گفت: تعدادی از ناجیان غریق ما، هنوز از کمترین امکانات که همان بیمه باشد محروم هستند. باشگاهها حاضر به انجام این کار نیستند، با در نظر گرفتن شرایط سخت این رشته و آمار بسیار پایین غریق در استخرها و سواحل، موظف به در نظر گرفتن تسهیلاتی برای آنها هستیم که با این بودجه اندک قادر به انجام هیچ اقدام مثبتی نیستیم.


دانشگاه آزاد فاتح رقابت های تنیس روی میز باشگاههای کشور شد

تیم دانشگاه آزاد اسلامی الف ، به مقام نخست دومین دوره مسابقات باشگاه ها ودسته جات آزاد کشوردر رشته تنیس روی میز دست یافت.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران، دومین دوره رقابت های باشگاه ها و دسته جات آزاد تنیس روی میز کشور که با شرکت 10 تیم ، در دو گروه پنج تیمی به مدت سه روز در سالن انقلاب مجموعه ورزشی تختی اهواز برگزار شد، با قهرمانی تیم دانشگاه آزاداسلامی الف به پایان رسید . تیم دانشگاه آزاد اسلامی (ب) دوم شد و ذوب آهن اصفهان و تربیت بدنی اهواز مشترکاً سوم شدند.