تبیان، دستیار زندگی
مهدی مهدوی كیا با انتقاد شدید از مسئولان باشگاه پرسپولیس گفت: تا الان به خاطر هواداران سکوت کردم اما حالا با توهین و دروغ بزرگی که گفته شده نمی‌توانم ساکت بمانم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

واکنش شدید کیا به مصاحبه استیلی


مهدی مهدوی كیا با انتقاد شدید از مسئولان باشگاه پرسپولیس گفت: تا الان به خاطر هواداران سکوت کردم اما حالا با توهین و دروغ بزرگی که گفته شده نمی‌توانم ساکت بمانم.

مهدوی کیا

بازیكن جدید داماش اظهار كرد: من امروز در كنفرانس مطبوعاتی حرف‌هایم را زدم و خیلی محترمانه از مسئولان باشگاه پرسپولیس تشكر كردم اما متاسفانه در این چند وقت مسائلی مطرح شد كه شان و شخصیت من را مورد هدف قرار داد. حرف‌هایی زدند كه در شخصیت من نبود. اما به خاطر هواداران سکوت كردم. اما با دروغ بزرگی كه امروز مطرح كردند، مجبورم پاسخ این حرف‌ها را بدهم. یك سال و نیم است كه به فوتبال ایران بازگشته‌ام و همه اهالی فوتبال شماره تلفن من را دارند. اما هفته پیش خوردبین با شماره تلفنی كه 8 سال پیش در اختیارم بود و اكنون در اختیار مادرم است تماس گرفت. مادرم من را درجریان تماس خوردبین قرار داد. ابتدا باور نكردم بعد از طریق حسین قدوسی كه سردبیر روزنامه پیروزی است جریان را بررسی كردم و او هم گفت كه خوردبین تماس گرفته است.

وی افزود: بر خلاف اینكه می‌گویند دو سه روز پیش با من تماس گرفته‌اند اما این تماس به هفته پیش مربوط می‌شد به خاطر احترامی كه برای خوردبین قائل بودم و می‌دانستم او انسان صادقی است به او زنگ زدم اما متاسفانه توهینی به من شد كه مجبورم به خاطر روشن شدن ذهن هواداران آن را رسانه‌ای كنم. ایشان به من گفت ما در حال مذاكره با بازیكنان مدنظرمان هستم و شما صبر کنید. این یعنی که من با این همه سابقه‌ام باید منتظر می‌ماندم تا آقایان با گزینه‌های میلیاردی‌شان صحبت می‌کردند! قرار شد تا پایان هفته به من جواب بدهند. این برای من كه چندین سال در فوتبال اروپا بازی می‌كردم و كاپیتان تیم ملی بودم توهین بزرگی بود اما باز به خاطر هواداران سكوت كردم.

مهدوی كیا اضافه كرد: چرا آنها در یك ماه و نیم گذشته هیچ تلاشی برای جذب من نكردند. اگر می‌خواستید من را بگیرید چرا در این مدت كاری نكردید؟ چرا می‌خواهید افكار هواداران را خراب كنید؟ من نه تا به حال علیه كسی صحبت كرده‌ام و نه به كسی كاری داشته‌ام.

مهدوی كیا اضافه كرد: چرا آنها در یك ماه و نیم گذشته هیچ تلاشی برای جذب من نكردند. اگر می‌خواستید من را بگیرید چرا در این مدت كاری نكردید؟ چرا می‌خواهید افكار هواداران را خراب كنید؟ من نه تا به حال علیه كسی صحبت كرده‌ام و نه به كسی كاری داشته‌ام.

وی افزود: به خوردبین گفتم حرف‌تان برای من سنگین است اما تا آخر هفته منتظر می‌مانم تا آنجایی كه می‌دانم آخر هفته در ایران پنجشنبه و جمعه است نه یكشنبه و دوشنبه اما نمی‌دانم چرا پس از اینكه یك ماه و نیم بازیكن آزاد بودم آقایان تازه یادشان افتاده كه من می‌توانم به پرسپولیس بیایم و امروز بعد از امضای قراردادم با داماش این مسائل را مطرح كردند. این یك توهین علنی بود. هرچقدر تا امروز سكوت كرده بودم اما این بار نمی‌توانستم حرفی نزنم چرا كه توهین و دروغ بزرگی مطرح شده است.

مهدوی کیا

وی در پاسخ به این سوال كه آیا استیلی با شما تماس گرفته است؟ گفت: من را در رودربایستی با خوردبین قرار دادند، من هم به خوردبین گفتم كه به خاطر احترام به شما تا آخر هفته صبر می‌كنم اما به محض اینكه دیشب قراردادم را بستم امروز این مسائل را مطرح كردند. نمی‌دانم چرا اینقدر به حاشیه علاقه دارند. نمی‌دانم چرا بی‌خودی حاشیه درست می‌كنند. من كه اهل حاشیه نیستم و با كسی كاری ندارم. در كنفرانس مطبوعاتی امروز هم از همه تعریف كردم.

مهدوی كیا اضافه كرد: چرا آنها در یك ماه و نیم گذشته هیچ تلاشی برای جذب من نكردند. اگر می‌خواستید من را بگیرید چرا در این مدت كاری نكردید؟ چرا می‌خواهید افكار هواداران را خراب كنید؟ من نه تا به حال علیه كسی صحبت كرده‌ام و نه به كسی كاری داشته‌ام. من این را می‌دانم كه در فوتبال حرفه‌ای دنیا اگر بازیكنی را نخواهند با صراحت به او می‌گویند به تو احتیاجی نداریم. می‌دانم كه بازی كردن برای یك تیمی زوركی نمی‌شود اما ما اینجا همه ادعای حرفه‌ای گری داریم اما عمل‌مان با حرف‌مان فرق دارد. من واقعا نمی‌دانم با این رفتاری كه آنها با من كردند چه بگویم تنها می‌توانم قضاوت را به هواداران مردم بسپارم. تنها این را دوباره بگویم كه من هیچ شرط و شروط مالی برای پرسپولیس نگذاشتم و تنها می‌خواستم برای تیم محبوبم بازی كنم اما با شرایطی كه به وجود آوردند این اتفاق رخ نداد.

صحبتهای مهدوی كیا در واكنش به صحبتهای امروز حمید استیلی درباره رفتن او به داماش گیلان است كه گفته بود: "مهدوی كیا جزو بازیكنان مد نظر ما بود و حتی من به خوردبین هم گفته بودم كه با مهدی تماس بگیرد و به او بگوید كه صبر كند تا وضعیت بازیكنان ما معلوم شود."

بخش ورزشی تبیان


منبع:ایسنا