تبیان، دستیار زندگی
معدنچی فوق العاده بود سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز باید به ورزشگاه آزادی می آمدم، چرا که احساس کردم حضورم می تواند به لحاظ روحی به پرسپولیس کمک کند. علی پروین که دقایقی پس از پیروزی 3-1 پرسپولیس مقابل ملوان و ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پروین: پرسپولیس شایستگی قهرمانی جام حذفی را دارد

معدنچی فوق العاده بود


سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز باید به ورزشگاه آزادی می آمدم، چرا که احساس کردم حضورم می تواند به لحاظ روحی به پرسپولیس کمک کند.

علی پروین که دقایقی پس از پیروزی 3-1 پرسپولیس مقابل ملوان و صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی در جمع خبرنگاران سخن می گفت، با بیان این مطلب افزود: علاقه به پرسپولیس باعث شد امروز به ورزشگاه بیایم و درکنار سایرهواداران پرسپولیس به تشویق تیم مورد علاقه ام بپردازم. من سال های سال است با پرسپولیس زندگی کرده ام و امروز ازاینکه چنین با اقتدار مقابل ملوان پیروزشد، خوشحالم.

پروین درمورد دعوت آری هان برای حضورش در ورزشگاه آزادی گفت: آقای آری هان و انصاری فرد از من خواسته بودند که به ورزشگاه بیایم، ولی اگر این دعوت هم انجام نمی شد وظیفه خودم می دانستم که برای حمایت پرسپولیس به ورزشگاه بیایم.

وی تصریح کرد: خیلی ها فکرمی کردند من با مدیریت و کادر فنی تیم اختلاف دارم در حالی که امروز کنار یکدیگر به تماشای بازی نشستیم و نشان دادیم هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد.

پروین در مورد دیدار با ملوان گفت: ملوان تیم دونده و با انگیزه گذشته نبود و در این بازی دور از انتظار ظاهر شد. در مقابل بازیکنان پرسپولیس بسیار با انگیزه بازی کردند و به نظر من پرسپولیس این شایستگی را دارد که قهرمان جام حذفی شود.

وی درمورد بهترین بازیکن پرسپولیس در این دیدار گفت: به نظر من همه بازیکنان پرسپولیس خوب بودند، اما معدنچی که در دو بازی گذشته 5 گل زده بهترین بازیکن پرسپولیس بود و سهم به سزایی درموفقیت تیم داشت.