تبیان، دستیار زندگی
مراسم بهره ‌برداری از 101 زمین چمن مصنوعی در مناطق 22 گانه تهران بزرگ با حضور شهردار تهران و جمعی از شهرداران مناطق برگزار شد . در بخشی از این مراسم كه در بوستان نغمه شهرری برگزار شد، محمدباقر قالیباف شهردار تهران در سخنانی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهره ‌برداری از 101 زمین چمن مصنوعی


مراسم بهره ‌برداری از 101 زمین چمن مصنوعی در مناطق 22 گانه تهران بزرگ با حضور شهردار تهران و جمعی از شهرداران مناطق برگزار شد .

در بخشی از این مراسم كه در بوستان نغمه شهرری برگزار شد، محمدباقر قالیباف شهردار تهران در سخنانی ورزش را عامل مهم سلا‌متی و نشاط در میان جوانان دانست و گفت : در سال 85 كه سال پركاری برای همكاران ما در شهرداری تهران خواهد بود.

گام های جدی برای ایجاد 500 زمین چمن مصنوعی در 500 محله به ویژه مناطق جنوبی كلا‌ن شهر تهران برداشته خواهد شد.

وی افزود: برای ساخت این 101 زمین چمن حدود 40 میلیارد ریال هزینه شده و تا پایان سال زمین ها ساخته خواهد شد .

قالیباف گفت : از این تعداد زمین چمن مصنوعی 11 زمین، در محدوده شهرستان ری ساخته شده است .

شهردار تهران خاطر نشان كرد: اولویت كاری ما اجرای طرح های مهم خدمات شهری، امور اجتماعی و فعالیت های فرهنگی در مناطق جنوبی تهران است و در این راستا سالن های چند منظوره ویژه بانوان در سال جاری در چندین نقطه از محله‌های جنوبی تهران به بهره برداری می‌رسد .

در ادامه این مراسم شهردار منطقه 20 نیز در سخنانی به رویكرد شهرداری شهرری به محله گرایی و توسعه ورزش همگانی اشاره كرد و گفت: در حال حاضر یكصد قطعه زمین ورزشی در شهرری وجود دارد كه به زودی 8 سوله چند منظوره ورزشی‌، فرهنگی ویژه بانوان نیز به بهره برداری می رسد.