تبیان، دستیار زندگی
قهرمان دو های استقامت و نیمه استقامت بانوان ایران گفت: با ثبت ركورد ورودی بازی های دوحه، قصد دارم تا در مصاف با حریفان آسیایی خود بسیار قدرتمند ظاهر شوم. لیلا ابراهیمی افزود: با توجه به شناختی كه از حریفانم در جریان چندین د...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ابراهیمی حریفی قدرتمند برای رقیبان در بازی های آسیایی دوحه


قهرمان دو های استقامت و نیمه استقامت بانوان ایران گفت: با ثبت ركورد ورودی بازی های دوحه، قصد دارم تا در مصاف با حریفان آسیایی خود بسیار قدرتمند ظاهر شوم.

لیلا ابراهیمی افزود: با توجه به شناختی كه از حریفانم در جریان چندین دیدار برون مرزی به دست آورده ام، با اطمینان می گویم، رسیدن به ركوردهای بانوان آسیا دور از دسترس شركت كنندگان كشورمان نخواهد بود.

وی گفت: مهمترین عامل افزایش سطح ركورد هر دونده، قرار گرفتن در شرایط رقابت با حریفان قدرتمند است، به این منظور حضور هر چه بیشتر در میادین بین المللی می تواند موفقیت های ملی پوشان را تضمین كند.

ابراهیمی ادامه داد: با توجه به فراهم شدن شرایط اعزام بانوان دونده به رقابت های برون مرزی، توانستم تمامی ركورد های ملی خود را جابجا كنم.

دارنده 12 ركورد ملی بانوان ایران با اشاره به عدم اعزام به مسابقات تایلند یادآور شد: از روز 22 اردیبهشت ماه جاری مسابقات جایزه بزرگ بانوان به عنوان جایگزین این اعزام آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به تمرینات مستمر و برنامه ریزی شده خود زیر نظر قاسمعلی فیروزی ( مربی صحرا نوردی) گفت: سعی دارم تا در این رقابت ها ركورد ورودی مشخص شده از سوی فدراسیون را برای بازی های دوحه به ثبت برسانم.

ابراهیمی درخصوص میزان شناخت از حریفان خود در بازی های دوحه تصریح كرد: دوندگان هندوستان، كره شمالی، قزاقستان و بحرین از رقیبان اصلی من در این مسابقات هستند.

دونده ماده 1500 متر، 3 هزار و 800 متر بانوان كشور گفت: با توجه به این كه هر دوومیدانی كاری در دو ماده تخصصی در مسابقات حضور پیدا می كند، تلاش من كسب نتیجه مطلوب در دو ماده 800 و 1500 خواهد بود.

ابراهیمی در ادامه از آغاز مسابقات لیگ برتر در تیر ماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: سال گذشته برای نخستین بار بانوان دونده نیز توانستند در تركیب تیم های باشگاهی قرار بگیرند.

وی با اشاره به عضویت در باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در سال جاری نیز به همكاری خود با این باشگاه ادامه خواهم داد.