تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان، با همکاری موسسه فرهنگی هنری زیتون همزمان با سالگشت اشغال فلسطین، مسابقه بزرگ «غزه، نماد مقاومت» را برگزار می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان، غزه، مقاومت

غزه

موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان، با همکاری موسسه فرهنگی هنری زیتون همزمان با سالگشت اشغال فلسطین، مسابقه بزرگ «غزه، نماد مقاومت» را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی، باشگاه کاربران موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان با همکاری موسسه فرهنگی هنری زیتون، مسابقه بزرگ علمی با عنوان "غزه، نماد مقاومت" نموده است.

باشگاه کاربران طی اطلاعیه ای ، ضمن اعلام این خبر افزود :« کاربران تبیان می توانند به دو شیوه در این مسابقه شرکت کنند. در روش اول فرم سوالات را از سایت موسسه زیتون دانلود کرده و پس از پر کردن ارسال می نمایند . در روش دوم می توانند به صورت آنلاین در سایت تبیان به سوالات مسابقه پاسخ بدهند و پاسخهای آنان از طرف موسسه تبیان در اختیار موسسه فرهنگی هنری زیتون قرار خواهد گرفت . فرم شرکت در این مسابقه تا پایان تیرماه در سایت تبیان قرار دارد و پس از پایان مهلت مسابقه اسامی کاربران شرکت کننده در مسابقه جهت تصحیح و اعلام اسامی برندگان در اختیار موسسه زیتون قرار خواهد گرفت . مطابق اعلام موسسه فرهنگی هنری زیتون اسامی برندگان در مهرماه سال جاری در سایت این موسسه اعلام خواهد شد . جوایز برندگان این مسابقه عبارت است از :1 – 10 نفر اول، شرکت در تور مقاومت ( بازدید از مناطق جنگی لبنان و آشنایی با حزب الله )2 – 10 نفر دوم، کمک هزینه سفر حج عمره3 – 10 نفر سوم، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات4 – 10 نفر چهارم، ربع سکه بهار آزادی5 – و جوایز ارزنده دیگر»

تنظیم: هومن بهلولی