تبیان، دستیار زندگی
آدم های بزرگ دشمن های بزرگی دارند. ای خدای یاریگر، امام عزیزمان دوستان زیادی دارد؛ اما کسانی هستند که با او دشمن اند. دشمنان همیشه خود را برای مبارزه با امام زمان (عج) آماده می کنند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برای شادی پیامبر

برای شادی پیامبر

آدم های بزرگ دشمن های بزرگی دارند. ای خدای یاریگر، امام عزیزمان دوستان زیادی دارد؛ اما کسانی هستند که با او دشمن اند. دشمنان همیشه خود را برای مبارزه با امام زمان (عج) آماده می کنند. همیشه برایش نقشه می کشند. خدایا همین دشمنان ما را هم اذیت می کنند؛ چون ما دوست نماینده ی خوب تو هستیم، چون ما پیرو امام زمان (عج) هستیم و منتظریم تا آن عزیز را ببینیم! خدایا همان طور که مواظب ما هستی، بیش تر از این مواظب آن رهبر عزیز و آن امام مهربان ما باش!

خدایا کمک کن امام زمان (عج) همیشه موفق باشد و دشمنانش همیشه شکست بخورند! خدای عزیز، امام ما را در برابر این همه خطرهای کوچک و بزرگ حفظ کن!

ای خدای پیامبر، ای کسی که رسول دوست داشتنی ات را برای هدایت مردم فرستادی، حالا ما دوست داریم یادگار پیامبرت؛ یعنی امام زمان (عج) را ببینیم. اگر او بیاید، دل مهربان پیامبر و دیگر امامان شاد می شود. او اگر بیاید به همه می گوید که پیامبر چه سختی هایی کشید تا ما هدایت شویم؛ می گوید که باید چه کار کنیم که پیامبر شاد شود. ای خدا با آمدن امام زمان (عج) دل پیامبر را شاد کن و لبخند را بر لب پیامبر بنشان!

برای شادی پیامبر

خدایا به ما رحم کن و ما را دوست دار و عاشق امام زمان (عج) قرار بده! کاری کن وقتی امام را دیدیم هم ما خوش حال باشیم و هم امام. امام افتخار کند که پیروان خوبی مثل ما دارد. ما با کارهایی که تو می خواهی انجام دهیم، سعی می کنیم تو را شاد کنیم هم پیامبر را و هم امام زمان (عج) مهربان را.

بخش کودک و نوجوان تبیان


منبع:ماهنامه ملیکا

مطالب مرتبط:

313 گل آفتاب گردان

كوچه باغ انتظار

آنگاه كه می آیی

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.