تبیان، دستیار زندگی
با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل، همایش سراسری موسسه تبیان با شركت مدیران تبیان مركز و كارشناسان استان‌ها در اردبیل برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همایش سراسری موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در اردبیل

همایش سراسری دفاتر استانی تبیان در اردبیل

با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل، همایش سراسری موسسه تبیان با شركت مدیران تبیان مركز و كارشناسان استان‌ها در اردبیل برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام مهدی ستوده مدیر كل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در سخنانی گفت: موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان به عنوان فضای مجازی برای پیشبرد اهداف سازمان كارهای زیادی در كشور و در سطح استانها صورت داده است. شما كارشناسان تبیان مسئولیت خطیری دارید، اگر یك اشتباهی در مسائل دینی و اسلامی رخ دهد در چند ثانیه و دقیقه اطلاع رسانی می شود چونكه در حوزه تبیان مخاطب قابل شناسایی نیست.

وی افزود :اولین مسئله موسسه تبیان شناسایی ابزار دشمن است ،موسسه تبیان باید از حالت تدافعی گذر كرده و به تهاجمی پیوسته شود و بعد هویت سازی و بر اندازی هدف دشمن مد نظر مجموعه تبیان باشد.

همایش سراسری دفاتر استانی تبیان در اردبیل

مدیر كل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود تصریح كرد: عیب بسیار بزرگ در برنامه ریزی های فرهنگی دیر باز ده بودنشان است، باید ورود و خروج جزء اصلی ترین برنامه های فرهنگی باشد باید تاثیر گذاری موسسه تبیان در حال وآینده بررسی شود، طرح گسترده اهداف تبیان ارزیابی قرار گیرد چونكه بیشتر مخاطبان موسسه را جوانان تشكیل می دهد.

حجت الاسلام ستوده خاطر نشان كرد موسسه تبیان استانها نیازمند بازنگری دارد باید خلاقیت و نوع عملكرد و تجربیات استانها به همدیگر انتقال یابد.

مدیر كل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه برگزاری مسابقات هفتگی، برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی، انعكاس اخبار شهرستانها ، كسب رتبه دوم كشوری در سال 89 و تولید و توزیع نرم افزار ثقلین با موضوع معرفی ائمه اطهار (ع) و 000 را جزءفعالیت موسسه تبیان اردبیل برشمرد.

همایش سراسری دفاتر استانی تبیان در اردبیل

دكتر علیزاده مسئول امور استانها موسسه تبیان مركز در سخنانی به راه اندازی پروتال اندیشمندان و واگذاری به مجامع علمی، فقهی، فرهنگی و فرهیختگان و راه اندازی پروتال مساجد با هماهنگی معاونت فرهنگی و تبلیغی و امور مساجد سازمان تبلیغات اسلامی با برگزاری دوره های آموزشی به مساجد سطح كشور با سامان دهی كلیه استانها برای اطلاع رسانی فعالیت به مردم و نحوه استفاده از مزایا خبر داد.

مهندس افتخاری مسئول شبكه ملی تبیان مركز نیز در سخنانی اهداف شبكه ملی تبیان را با محوریت شبكه ملی،كار برملی و محتوای ملی عنوان كرد.

همایش سراسری دفاتر استانی تبیان در اردبیل

وی افزود ایجاد كاربری دسترسی كاربران به اینترنت از سال 83 شروع و در سال 88 تكمیل شده است كه در شبكه ملی در حال پی گیری و راه اندازی سرویس در حد وزرا  و دستگاههای مرتبط هستیم.

مهندس افتخاری در ادامه سرویس دایلاب و سرویس تلفنی اینترنت را جزء برنامه های آینده استانها برشمرد.

كارشناسان تبیان استانها نیز در سخنان جداگانه ای نظر ات و پیشنهادات پیرامون موضوع تدوین سند راهبردی، افزایش اعتبارات ، عدم رفع تكلیف،توجه به زیر ساخت و رو ساخت ،ایجاد تفاهم نامه دستگاهها و در اختیار قرار دادن فعالیتها و تجربیات با دیگر استانها را ارائه و برای عملی شدن موارد تاكید كرد.

در پایان ازكارشناسان فعال استانها توسط موسسه تبیان مركز با اهداء لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.

این همایش دوشنبه 6 تیر در خانه معلم شهرستان سرعین برگزار شد.

تنظیم: هومن بهلولی