تبیان، دستیار زندگی
خسته نباشی «آقا» این همه سال که رهبری کردی ما را. بعد از امام، شما رهبر ما بودی در طوفان فتنه‌ها، و با شما از پس هر انحرافی، به ساحل امن رسیدیم. برای ما که روزی جماران شده بود نماینده جمکران، حالا مامن و ماوی، حسینیه امام خمینی است. ما سال‌هاست که «غز
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خسته نباشید آقا

آیت الله خامنه ای

خسته نباشی «آقا» این همه سال که رهبری ما را به دوش کشیدی. بعد از امام، شما رهبر ما بودی در طوفان فتنه‌ها، و با شما از پس هر انحرافی، به ساحل امن رسیدیم. برای ما که روزی جماران شده بود نماینده جمکران، حالا مامن و ماوی، حسینیه امام خمینی است.

ما سال‌هاست که «غزل انتظار» را فقط در «بیت رهبری» می‌سراییم. خانه شما خیمه ماست. ما راحتیم روی این زیلوهای ساده. ما به نام «علی» می‌نازیم.

«خسته نباشید» کم‌ترین چیزی است که می‌توانیم به شما بگوییم. پس، خسته نباشی «آقا». دشمن دوست داشت در چنین روزهایی فقط سالگرد عزای ما را ببیند، اما شما نگذاشتی.

شما دلیل رفتن امام، با روحی شاد و ضمیری امیدوار بودی. انگار خمینی مطمئن بود از آینده. انگار خمینی می‌دانست که خوب، خوبِ خوب از پس هر فتنه‌ای برمی آیی. انگار با وجود شما روح خدا دلش قرص بود. الحق که خمینی، روح خدا بود که می‌گفت: «من در خامنه‌ای لیاقت رهبری می‌بینم».

این روزها ?? سال است که شما رهبر مایی. این روزها ?? سال است که دشمن فهمیده که خامنه‌ای، خمینی دیگر است. به شکرانه این، به سپاس «این همانی» کاش ما سرباز خوبی باشیم برای شما

کاش «آقا»! شما هم راضی باشی از ما و در ما لیاقت سربازی ببینی. کاش از ما از صمیم قلب راضی باشی، نه فقط در برابر دشمن. باورم هست اگر شما از ما راضی نباشی، نه خمینی ما را خواهد بخشید و نه شهدا.

هر جا هر فتنه‌ای هست، هر زخم زبانی هست، هر شلاق روزگاری هست، هر تازیانه ستمی هست، ما دلمان فقط به شما خوش است و آن دست جانباز شما که بر سر ماست و بوی «کف العباس» می‌دهد. آیا شما هم دلتان از ما راضی است؟

این روزها ?? سال است که شما رهبر مایی. این روزها ?? سال است که دشمن فهمیده که خامنه‌ای، خمینی دیگر است. به شکرانه این، به سپاس «این همانی» کاش ما سرباز خوبی باشیم برای شما.

«آقا» جان! نگاه می‌کنم به نامت و می‌بینم چه زیباست «خامنه‌ای»، سرشار از همان حروف «خمینی» است، گیرم با یک «آه» بیشتر، با «این عمار».

نگاه می‌کنم به مرامت و به همین «چفیه» که همراه همیشگی شماست، تا مبادا فراموش کنیم فکه و والفجر مقدماتی را. خرمشهر و بیت المقدس را، اما می‌دانی! چفیه خیلی به شما می‌آید؛ شما که علمداری، فرمانده کل قوایی.

هر جا کم می‌آوریم، همین که می‌بینیم شما رهبر مایی، آرام می‌شویم. حکایت شما به ما، حکایت خمینی است به پدران ما. فرقی نمی‌کند. اصلاً فرقی نمی‌کند. دشمن می‌خواست بعد از امام، خمینی را در همان جماران نگه دارد و شما نگذاشتی و گفتی که «این انقلاب بی نام خمینی در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست». حالا اما دشمن فهمیده است که بی نام شما هم انقلاب خمینی در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست...


باشگاه کاربران تبیان – ارسالی از sahba69