تبیان، دستیار زندگی
داور در اخراج آری هان بیش ازحد سختگیری کرد وحدت تیمی، اتخاذ تاکتیک مناسب، دوندگی بی امان و غیرت بازیکنان رمز برتری پرسپولیس مقابل ابومسلم بود. محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس ازپیروزی این تیم مقابل ابومسلم د...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انصاری فرد : راه فینالیست شدن پرسپولیس هموار شد

داور در اخراج آری هان بیش ازحد سختگیری کرد


وحدت تیمی، اتخاذ تاکتیک مناسب، دوندگی بی امان و غیرت بازیکنان رمز برتری پرسپولیس مقابل ابومسلم بود.

محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس ازپیروزی این تیم مقابل ابومسلم در گفتگو با خبرنگار" مهر" با بیان این مطلب افزود: تمام بازیکنان برای پیروزی دراین دیدارتلاش کردند و جا دارد این برد ارزشمند را به تمامی هواداران پرسپولیس تبریک می گویم، چرا که همواره حمایت های آنها موجبات دلگرمی و تقویت روحیه بازیکنان و مدیریت باشگاه را فراهم آورده است.

انصاری فرد اضافه کرد: صحبت های اعضای محترم هیات مدیره باشگاه نیز قبل از این دیدار تاثیر به سزایی دربالا رفتن روحیه بازیکنان داشت و آنها را برای یک مسابقه سخت آماده کرد.

مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه پرسپولیس حریف قدرتمندی را در جام حذفی ازپیش رو برداشت، تصریح کرد: ابومسلم عنوان بهترین تیم شهرستانی لیگ برتر را در اختیار دارد و بازیکنان این تیم از انسجام وهماهنگی بالایی برخوردارند، اما بازیکنان پرسپولیس دراین دیدارنهایت تلاش خودشان را به کارگرفتند تا یک پیروزی شیرین و دلچسب را به تمامی هواداران تقدیم کنند.

وی در خصوص دیدار آینده پرسپولیس مقابل ملوان در مرحله نیمه نهایی اظهارداشت: همانطور که پیش ازاین هم گفته بودم ما برای بازی های جام حذفی برنامه ریزی خاصی انجام داده ایم و این پیروزی راه ما برای رسیدن به قهرمانی را تا حدود زیادی هموار کرد. ما مقابل ملوان هم با تمام قدرت ظاهرخواهیم شد و تنها برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

انصاریفرد درمورد اخراج آری هان در دیدار مقابل ملوان گفت: به نظرمن داور در اخراج آری هان بیش ازحد سختگیری به خرج داد و اعتقاد دارم اگر یک مربی ایرانی روی نیمکت پرسپولیس حضورداشت، وی هرگز در این صحنه از بازی اخراج نمی شد.