تبیان، دستیار زندگی
رئیس ستاد بزرگداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری گفت: برنامه‌های امسال این ستاد با محور "عدالت و معنویت در سیره نبوی از دیدگاه استاد مطهری" برگزار می‌شود. به نقل از روابط عمومی ستاد بزرگداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنامه‌های بزرگداشت سالروز شهادت استاد مطهری اعلام شد


رئیس ستاد بزرگداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری گفت: برنامه‌های امسال این ستاد با محور "عدالت و معنویت در سیره نبوی از دیدگاه استاد مطهری" برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی ستاد بزرگداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری "هادی دوست محمدی" در یك نشست خبری گفت: ستاد دایمی با هماهنگی ارگان‌ها و نهادهای مختلف برای گرامی‌داشت مقام استاد مطهری تشكیل شده كه فعالیت خود را در طول سال انجام خواهد داد. وی افزود : این ستاد در دانشگاه تهران و با هماهنگی صدا و سیما، نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، بنیاد شهید، حوزه علمیه و سایر دانشگاه‌ها به ترویج آثار، افكار و معرفی شخصیت علمی و فرهنگی استاد مطهری می‌پردازد.

برنامه‌های امسال این ستاد با محور "عدالت و معنویت در سیره نبوی از دیدگاه استاد مطهری" برگزار می‌شود.

دوست محمدی گفت: یكی از برنامه‌های این ستاد در سالروز شهادت استاد در سال جاری، برگزاری جلسه بزرگداشتی در روز یازدهم اردیبهشت ماه در دانشكده الهیات و تالار علامه امینی دانشگاه تهران با حضور شخصیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و مردمی سراسر كشور است.

وی افزود: برگزاری برنامه "مصلح دیدار" از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و یك برنامه مردمی در مدرسه شهید مطهری در روز دوازدهم اردیبهشت ماه از دیگر برنامه‌هایی است كه در تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در هماهنگی با صدا و سیما نیز این سازمان برنامه ویژه‌ای را از تمام شبكه‌های خود در ایام بزرگداشت استاد پخش و همایش "حكمت مطهر" را نیز در روز دهم اردیبهشت ماه برگزار می‌كند.

استاد دانشگاه تهران گفت: برنامه‌هایی نیز در فریمان زادگاه استاد مطهری و برنامه‌ای نیز در شهر قم در مدرسه دارالشفاء برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین از دهم تا دوازدهم اردیبهشت ماه در حوزه علمیه قم برنامه‌هایی برگزارمی شود و هیات رزمندگان در مهدیه تهران در همین زمان مراسمی برگزار خواهد كرد.

دوست محمدی افزود: جلد سوم كتاب "درس‌های اسفار" و جلد یازدهم "مجموعه آثار" استاد مطهری چاپ شده و جلد دهم یادداشت‌ها و ترجمه پنج مقاله وی به زبان‌های مختلف دنیا در دست تهیه و چاپ است.


لینکها:

12 اردیبهشت سالروز شهات مرتضی مطهری

پیروزی نهایی انقلاب اسلامی

مردی به بزرگی كره خاكی

تشكیل شورای انقلاب به فرمان امام خمینی